2009. május 2., szombat

alakulunk, alakulunk

 Nem akarom elkiabálni, de alakulnak a napjaink, úgy néz ki. Na, még nem beszélek RENDSZERRŐL, csak annyi van, hogy kezd elégedett lenni Ben baba a kajálások után, nem üvölt annyit, sőőőőőt ma már délelőtt is aludt kajcsi után és délután is. :)))

Tesómék meghozták a mérleget, kiváncsiságból le is mértem a déli cicizés előtt, két cici evés után 80 grammal volt több, az szerintem nem rossz elvileg.... bár nem értek még hozzá, de ő is és én is elégedettek voltunk. :)))) azóta alszik, tehát éhes nem igazán lehet. :))) 

Éjszaka is sikerült 3 órát egyben aludnom, tehát panaszra nincs okom. Talán mostanra lett a tejem is táplálóbb, mert ma délelőtt sikerült kétszer is rámbüfiznie, és inkább zsírosabb, túros szerűségű tejmaradványok voltak a pólómon. :))) Kiváncsi leszek, hogy mit mond majd hétfőn a gyerekorvos. Múlt hét vasárnap óta, mióta hazajöttünk, 400 gramm körül hízott Ben baba, ahogy olvasom a naaaagy interneten, az jó.

Még bele kell jönnünk ezekbe a babatémákba, egyenlőre nekem még rengeteg minden kínaiul van, és tök hülyének érzem magam. Fura, hogy 31 évesen, megéltem egy csomó mindent, de most egy teljesen ismeretlen kaland részese lettem, ahol nekem is mindent a kezdetektől kell tanulnom, mert másképp nem megy. :))

Most éppen azt keresgélem a neten, hogy mivel tudnám a kis arcocskáját és testét bekenni, mert nagyon száraz a bőre.... van, aki olívaolajat ír, na de most kenjem a konyhai olivaolajat Ben baba arcára?!?!??? babaolajat is irnak, de én nem igazán vagyok olajbarát, bár ha segítene, akkor megbarátkoznék vele. :)) na, majd holnap jön anya, hátha okosabb leszek. :) de legkésőbb majd hétfőn, a gyerekorvosnál.

Van két újabb képem Ben Babáról:

az egész ágy az enyééééééém

Apa vállán a legjobb aludni :)

5 megjegyzés:

  1. Hát naggggyon ééééédi!!!!
    Olajügyben: az oliva olajat én támogatom! Persze a szűz, sőt extraszűz olajat. Elég azt vékonyan is.
    A különféle pipere cikk babaolajokról nagyon sok rosszat olvastam, hogy olyan anyagokat tartalmaznak, ami árt a babáknak. Még a legmenőbb márka is. Sőt...
    Egyébként nekünk felnőtteknek is nagyon jót tesz, ha oliva olajat teszünk akár a fürdővízbe, de én az arcomra is szoktam, amikor tuti rajta maradhat egy ideig, hogy nem lát senki...
    És a pocakodnak sem árthat meg szerintem ebben a regenerációs állapotban!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes Ben baba! Megkaptuk a postástól is, amit küldtél, köszönjük! Hétfőn meg reagálok a mail-re, addig meg kellemes hétvégét nektek! puszi

    VálaszTörlés
  3. Amikor Dani baba volt, neki nagyon tökéletes volt a gyógyszertári babakrém. Sőt a popsikrém is tökéletes volt. De az olviaolaj is megteszi, ahogy rzso írta az extraszűz a legjobb, hisz nagyon pici kell belőle, és a pocijába úgysem kerül bele, tehát nem árthatsz neki. A szopimennyiség pedig tökéletesen jó. :))))

    VálaszTörlés
  4. Panna bőre is elég száraz volt, meg a túlhordás miatt a kis kezein és lábain cafatokban hámlott le a bőr. Én a gyógyszertári parafin olajjal kentem neki fürcsi előtt (amikor a hajlatokat is át kell olajozni), napközben pedig a szintén gyógyszertári fürdetőkrémmel kenegettem (olyan, mint a testápoló). Nagyon jó mindkét módszer, szépen rendbe jött a kis bőre. Próbálkozz meg szerintem a gyógyszertárba, vagy anyuddal vitess itthonról! Puszika
    Ui.: Ügyesek vagytok a szopival nagyon!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyesek vagytok!:))) A képeken nagyon édes. Remélem majd valamikor élőben is megkuksizhatom;)))

    VálaszTörlés