2009. május 5., kedd

hasfájás?

 Tegnap lehet, hogy elkiabáltuk a doktornéninél a hasfájás témát.... kérdezte, hogy észleltük e, hogy Ben baba hasfájós lenne, én pedig mondtam, hogy nem, mert tényleg nem tűnt fel... Viszont észrevette, hogy eléggé meg volt puffadva a kis pocija, mondta, hogy biztos tele van gázokkal, írt fel egy cseppet, amiből napi 6-szor 10 cseppet kell Ben Babával megetetnem.

Na, hazaértünk délután, és este "elromlott" a babám.....evés után sírt, tekergett, látszott, hogy erőlködik nagyon, annyira sajnáltam. Néztünk is anyával, hogy akkor MOST lesz hasfájós???? De a fürdés utáni szopi után szépen bealudt, és hajnal egyig nyugi volt. Viszont onnantól kezdve egy szemet nem aludt, bárhogy próbáltam letenni, sehogy sem volt jó neki. Próbáltam elringatni, de mikor úgy tűnt, hogy elaludt és letettem, pár perc múlva már nyüszögött szegény. Tekergett mindenfelé, sírt nagyon, így teltek az órák reggelig.

A melleimből folyt a tej már mindkét oldalon, ritka szexi lehettem..... :))))) azt sem tudtam, hogy merre kapjak, a végén odavettem magam mellé az ágyba és próbáltam megnyugtatni, ez egy kicsit hatott, így sikerült néha fél órákat szunyókálnunk.

Délelőtt megint nyugtalan volt, aztán bevetettük, hogy hason tettük le aludni, bármennyire is szajkózták a kórházban, hogy háton altassuk. Van egy macis játszószőnyege, amit nappal az ágyamon szoktam felállítani neki, oda letettük hason, összekucoroghatott, és láss csodát, bealudt 3 óra hosszára. :))) Nyugodt volt, és végre aludhatott.... én is aludtam reggel még másfél órát, rámfért. Alvás után megint evett, féltünk a délutántól, de újra letettük hasra és megint aludt vagy 3 órát....közben mindig figyeltünk rá, hogy vesz e levegőt, de nem volt gond vele. Úgyhogy ez a pozició kicsit segít a hasfájásán, éjjel is be fogom vetni, ha nagyon nyűgös lenne szegénykém.

Holnap délelőtt mennünk kell a helyi társadalombiztosítóhoz Ben Babának kis kártyáért, kiváncsi leszek, hogy majd hogy bírja a menetet. Kocsival megyünk, a maxi cosit pedig majd a babakocsi vázra pattintom, ez a terv. P is jön, lesz segítségem, anya pedig shoppingol egy kicsit.

Csütörtökön csípőultrahangra megyünk, kedden pedig újra vissza a dokinénihez. Kezdünk belejönni a mindennapokba, imádom ezt a kis pockot. :))))) Olyan kis cuki, mikor csücsörít, mikor figyel a bogár szemeivel, mikor dugdossa a fejét a nyakamba, és még sorolhatnám az összes tevékenységet, amit csinál, mert mindent imádok. :))))

Nem is tudtam elképzelni, hogy egy kis emberke ilyen érzéseket is kiválthat az emberből, de örülök neki, hogy itt van köztünk, nem cserélném el senkiért és semmiért sem!!!!!!

Most gyorsan vacsizok valamit, aztán Ben Babán a sor, ő is megkapja a vacsoráját. :)))

7 megjegyzés:

  1. Nem akartam eddig favorizálni a hasonalvást,mert tudom bölcsőhalál meg minden...
    Nekem mindegyik hason aludt,és ha ettől nem is múlt el a hasfájás,határozottan segített a pocakfájáson.
    Ha látod hogy így szenved,akkor segíteni úgy tudsz Ben-nek,hogy óvatosan megmasszírozod a pociját,a két kicsi lábát körkörösen feltornáztatod a lábáig.:)
    Hidd el:csodákat fog művelni!:)))

    VálaszTörlés
  2. Ez a nap nem az enyém:))
    Szóval a két lábát a pocakjáig!:))

    VálaszTörlés
  3. Az én pici unokám - most nyáron lesz 3 éves - is csak hason volt hajlandó aludni. Először mi is aggódtunk, mert riogattak rendesen, de aztán annyira jó volt neki, hogy mi is hagytuk.
    Csak az a fontos, hogy "keményen" feküdjön, (vagyis pl. a szivacsán), nehogy valamilyen puha pihe párnácskába belefulladjon.
    Annyi ereje és esze van, hogy ott félre tudja fordítani, és meg tudja emelni a fejecskéjét, de egy puha, süppedős fekvőhely az veszélyes a hasonfekvéshez.
    Egyébként az én három felnőtt lányom csecsmős idejében meg épp a hasonfekvést favorizálták.
    Erről ennyit...

    VálaszTörlés
  4. Hát én is csak hason aludtam, anno és annak már 32 éve. És még itt vagyok, szóval anyukám szerint mi is számíthatunk erre Bendévael kapcsolatban, de gondolom "majd adja" magát, hogy hogy jobb neki. Lehet, hogy Ben is így tudja kipihenni magát?

    VálaszTörlés
  5. Anya is mesélte, hogy mi is hason aludtunk...érdekes, mennyit változnak a vélemények...a kiságyában van légzésfigyelő, ha hason alszik és baj lenne, akkor is beriaszt, úgyhogy én hasra rakom, ha nagyon szenved szegény, mert legalább úgy megnyugszik.

    VálaszTörlés
  6. És én csak most tudom meg?!?!? Nagyon sok boldogságot kívánunk Nektek!!!!

    VálaszTörlés
  7. Kedves Ex-Kollegina, köszönöm a gratulációt! :) Melyik munkahelyemhez köthetlek? ;) :) van egy tippem, talán nem tévedek: Klub Hotel-Dunaferr Hotel? ;)

    VálaszTörlés