2009. május 11., hétfő

kettecskén

 Ma van az első kettesben töltött napunk Ben bébivel és meg kell, hogy mondjam, egész jól megoldottuk a dolgokat. 

Éjjel fél 3-tól fél 4-ig kicsit nyafizott, szerintem dolgoztak a "szélmanók" a pocijában, a kezemben nyugodott meg csak, de aztán el tudott aludni és 5 után ébredt reggelizni. Utána odavettem magam mellé az ágyba és fél 9-ig pihiztünk. :))) ezt szereti nagyon, ha reggel odabújhat hozzám.

P fél 9-kor elment dolgozni és kezdődött a napunk. Tusolni mondjuk nem igazán tudtam úgy, hogy Ben bébi az ágyában pihenjen, mert mindig sírva fakadt, de aztán kitaláltam, hogy beletettem a pihenőszékébe és bevittem a fürdőbe, ott pedig szépen csendben elnézelődött, míg én elkészültem. :))) elég korán kezdi a meztelen nők nézegetését ez a fiúcska. :)))))

reggelizni egész jól tudtam, addig elbábozgatott a kezével a pihenőszékében, aztán gondoltam kirakom egy kicsit az erkélyre a friss levegőre, na ott bealudt egy órácskát, annyira tetszett neki. :)))

Ebéd után aludtunk másfél órát, nekem is jól esett nagyon. 4 után pedig lementünk sétálni, két órát jártuk a környéket, elintéztük a postát, bevásárlást és még a tavacskát is körbejártuk, jó kör volt, végigaludta Ben bébi az utat.

A babakocsival is egész jól sikerült lemennem, sajnos pár lépcsőn le kell vinnem, de nem volt vészes, ügyesen megoldottuk.

Most pedig éppen fürdéshez készülődünk, aztán vacsi és remélhetőleg alvás. :)))) holnap délelőtt a gyerekorvoshoz kell visszamennünk kontrollra, P elvileg szabadnapos, így nem kell egyedül tömegközlekednünk. Remélem, megint szép idő lesz és sétálunk utána egyet az Alte Donaunál. :))

pancsi után: sírjak vagy nevessek? :)))

friss levegőn a legjobb aluszkálni:

1 megjegyzés:

  1. A második képen a kis pofiját meg lehetne zabálni! Hogy mit álmodhatott? Nagyon elgondolkozik, az biztos. És a kis törölközős is nagyon édi, hogy mekkorát változott már a pár nap alatt is. Nagyon tündéri, büszkék lehettek rá!

    VálaszTörlés