2009. május 25., hétfő

Szar ügy :)

 Jobb címet nem tudtam kitalálni, mert tényleg szar ügy, hogy Ben baba nem tud rendesen kakilni. 

Mikor még anya itt volt, akkor kezdődött, hogy egy hétig nem volt kaki, viszont lehetett látni, hogy erőlködik nagyon szegényke, nyomná, de nem jön. Próbálkoztunk a lázmérőzéssel is, de nem jött a várva várt eredmény. Egy hét után adtam neki glicerin kúpot (ez a kúpbeadás sem a kedvencem), és attól pár óra múlva megérkezett a heti adag, mert még a terpeszpelust is mosni kellett. :))) rá egy napra és még két napra is volt kaki, aztán azóta megint semmi.

Tudom, tudom, hogy a nagykönyv szerint normális, ha egy hétig, tiz napig nincs széklete az anyatejes babának, de gondolom, hogy ez akkor igaz, ha a baba nyugodt, kiegyensúlyozott és semmi jele, hogy kakilni szeretne. Mert Ben baba megint napok óta nagyon szenved, gyötrődik, vörös fejjel nyomna, de nem jön. Olyankor keservesen sír, látszik hogy fáj is neki a hasa, sajnálom nagyon. Tegnap ittam cukros kamillateát is, ami ritka rossz volt, de ez sem hozta meg a termést. :((

Holnap megyünk a doktornőhöz, ma már nem adok kúpot neki, meghallgatom, hogy milyen tippje lesz a gyerekorvosnak, mivel tudnék neki segíteni úgy, hogy ne szokjon rá a kúpra és társaira. Már összeírtam pár kérdést, remélem lesz ideje a dokinéninek, mert válaszokra várok. :))))

Ja és a legújabb, hogy evés közben sírdogál, nyűglödik, kiköpi acicit, utána sír, hogy hol a cici, ezt sem értem, hogy miért van. Arra már rájöttem, hogy az esetek többségében olyankor a vállamra kell "dobnom", mert levegőt nyelt és büfi jön(ne). Mostanában viszont elég sokat bukik, ami szerintem azért is van, mert mohón bukik rá az első pár percben a tejcsárdákra, és hirtelen rengeteg mennyiséget nyelhet le....hogy ezekről hogy lehetne leszoktatni, várom a tippeket.... :)))))

Amúgy nagyon cuki baba, már elmúlt egy hónapos, már kezd célirányosan ránk mosolyogni, de még nem sikerült elkapnom a fényképezővel. :)) Pár napja a zenélő forgóját is már értékeli, ezzel le tudom kötni egy darabig, ha nyűgösködne. Sokat sétálunk, most is oda készültem vele, de mire összeszedtem magam, addigra bealudt a kiságyában, nekem pedig nincs szívem felkelteni, mert ma elég nyafi volt, pihengessen csak! Ha még időben felébred, akkor lemegyünk egy tókörre, ha mégsem, akkor majd holnap bepótoljuk. :)) 

Van pár új képem a kis egy hónapos Bogárszeműről:

Tanulja már az o betüt! :)))

Nekem szóltál????? :)))

Az új rucik egyikében divatbemutatózik :)))

Szopi után kidőlve :)))

1 megjegyzés:

  1. Reméljük ez a kakis ügy hamar megoldódik, drukkolok nektek!
    Ben baba nagyon édi a képeken. És érdekes, hogy általában kék szemmel születnek a babák, meg sokáig meg is tartják ezt a színt, aztán Bennek meg tényleg nagy bogárszemei vannak, ha jól látom, ezek nem kék szemek! Zabálnivalókiskölök!

    VálaszTörlés