2009. május 6., szerda

bizonytalanság

 Úgy tűnik, hogy nálunk az a rendszer, hogy egy nap nyugis, egy nap nyűgös. :)) Mert ma a nyűgös napot tartotta Ben baba, bár délelőtt még nyugisnak indult. 

Mivel elég szeles és hűvös lett a levegő, így anya kitalálta, hogy menjünk csak P-vel a tébéhez, ő itthon marad az unokájával és majd ha megjöttem, elmegy egyedül shoppingolni. Reggeli szopi után gyorsan összeszedtük magunkat, elmentünk kocsival a tébéhez, kb. negyed óra alatt végeztünk is, nyilvántartásba vették a babánkat, kaptunk ideiglenes tb számot Ben bébinek, aztán P ment dolgozni, én bevásároltam a nagy intersparban és jöttem is haza. Gyermekünk éppen akkor ébredt, tehát észre sem vette, hogy az anyja csavargott egyet.

Anya elment shoppingolni, kettesben maradtunk, odavettem a hasamra a kanapéra, és nagyon jól bealudt a kényelmes párnázott hasamon. :))) utána magam mellé fektettem és aludtunk egy jó másfél órát így kettecskén, csak azt vettük észre, hogy megjött anya, úgy elszaladt az idő. Viszont onnantól kezdve nagyon nyűgös lett Bohne baba, nem akart aludni, szopizni is nagyon bénán tudott, állandóan lecuppant a melleimről, nyugtalan volt, vagy éppen fel volt pörögve, sírva fakadt stb... .gondolom, a hasa bántotta szegényt. Sajnáltuk nagyon, de estére ez még rosszabb lett, olyan keservesen sírt, hogy a szívem szakadt meg. Mindene bevörösödött, a köldöke ki akart fordulni, olyan szinten üvöltött. Ha a karjainkba vettük, egy kicsit lenyugodott, de aztán újra kezdte. Semmi nem segített neki, úgyhogy a fürdetés is sírásba torkollt, utána az öltöztetésnél én már attól féltem, hogy megfullad szegényke.

Nemrég rátettem a jobb cicire, amin bealudt kb. 5 perc alatt, most elvileg alszik....de nem mélyen, úgyhogy szerintem éjjel megint érdekes lesz.

Jaj, most jó lenne egy varázspálca, annyira "meggyógyítanám" szegényt, hogy rendesen "működjön", olyan rossz nézni, ahogy ez a kis csepp testecske szenved és én nem tudok rajta segíteni, bármit csinálok.

Azt hiszem, hogy most nem akarom, hogy anya hazamenjen, olyan jó, hogy itt van, mert nagy segítség, egyedül szétparáznám a fejem..... Kár, hogy P szülei laknak itt a közelünkben és nem anyáék, mert sokkal jobb dolgom lenne fordított helyzetben....de sajna ez van, így kell megszoknom.

Most ledőlök, kihasználom a nyugit, mert lehet, hogy hosszú és átvirrasztott éjszakánk lesz..... jó éjt mindenkinek!!!

1 megjegyzés:

  1. Hát Danim is hasfájós baba volt, nálunk este 7-kor kezdődött a műsor és úgy 11-ig el is tartott. Már volt, hogy együtt sírtam vele, mert semmi sem hatott. Remélem hamar túlestek ezen az időszakon. Van néhány tippem viszont: Masszás,az óramutatóval azonosan kell maszírozni a pocakját nem túl erősen, de határozott mozdulatokkal.
    2. A lábacskáit a kezeddel húzd fel a pocakjáig, majd vissza szintén nem túl erősen, de határozottan pár percig.
    3. ha van otthon üres ásványvizes palack, akkor tegyél bele fürdővíz melegségű vizet és a pocakján gurigasd le-fel szintén nem túl erősen.
    Hát, most ennyi jutott hirtelen eszembe, amiket én is kipróbáltam.
    Kitartás és türelem. Pusz mindannyiótoknak!

    VálaszTörlés