2009. május 15., péntek

utolsó fejezet

 Na, elérkeztünk a terpeszpelus utolsó fejezetéhez, végre ma dél óta már Ben babán van ez az izé..... ezt is megértük, bár nem volt ugyebár egyszerű a dolog.

Délelőtt megjártuk az ortopédiát (ismét ),
az IQ barátnőm megint ott volt. Odajött a babakocsihoz és nézte, hogy
nincs rajta a pelus Bennyn. Kérdezte, hogy nem adtuk rá? Mondom neki,
hogy nem, de megmutatták a gyógyászati üzletben, hogy kell ráadni, de
mondta ott a csajszi, hogy mindenképp ORVOSNAK mutassuk meg, neki kell
leokéznia. Na, erre vágott egy flegma pofát, vállat vont és
elvonult....láttam, hogy súg valamit a recepciós csajnak és rá kb. két
percre beküldtek minket a 4-es szobába. Szerencsére nem ő jött be,
hanem egy másik kollegina adta rá Bennyre ezt az izét, sztem a csaj már
nem akart minket látni, ami bevallom, hogy számomra nem volt gond. 

 Utána
bejött a doki, megnézte, leokézta és mondta, hogy 14 nap múlva jöjjünk
kontrollra. Persze azért utaltam rá, hogy ez egy másik méret, mint amit
eredetileg rá akartak adni és hogy ezt ÉN MAGAM intéztem a
17.kerületben.... 

 mindegy, a lényeg, hogy mától már elkezdődött a kezelés Bennynél, remélem hogy ügyesen meggyógyul majd. 

 Amúgy
pont azt beszéltük anyával, hogy röhej, mert múlt héten ráadták volna
Bennyre a 0-ás méretet 5 hétre (mert akkor 5 hetet mondtak kontrollra),
amiben szerencsétlen kötözött sonkaként feküdt volna, mert kicsi volt
ugye, de mivel nem hagytam magam, most van rajta a saját mérete és
érdekes módon ma már 14 napot mondott a doki kontrollra....nagyon fura
ez az eljárás nekem. 

 Úgyhogy
ma megvolt a program délelőtt, most aludni próbál Ben bébi ebben a fura
izében. Ha nem fájna a hasa, szerintem tök jól elviselné, de így nem
igazán tudja magát összegömbölyíteni, ha görcsölget a hasa és olyankor
elég keservesen tud sírni. 

 Anya
vasárnap megy haza, fura lesz újra egyedül lenni, már megszoktam a
jóóóóót. Mindig van finom kaja, van időm tusolni, aludni stb.... de
majd belejövünk a hétköznapokba is, jövő szerdán már négy hetes lesz ez
a nagyfiú. 

 Felrakok pár fotót, amit az elmúlt két napban csináltunk, érdekesen ábrázolja Ben bébi többféle arcát. :)))

Itt olyan, mint Kip-Kop, a Gesztenyemanó

itt kidőlt, mint egy részeges tengerész :)))

és a kacifántos úton megérkezett terpeszpelusban,

amiben inkább egy krumplibogárra emlékeztet, aki felborult a hátára :)))

egyébként annyira nem vészes ez a pelus, elvan benne Ben bébi, rosszabbra számítottam, hogy majd többet fog nyöszörögni benne.

5 megjegyzés:

  1. Szia Bambi! Ajànlok a figyelmedbe egy blogot. Van ott szo a Béby IQ-rol. Nekem érdekes, Neked aktuàlis. Ha van kedved nézd meg. http://zsebzsi.blogspot.com/search/label/MESE_HUNDUB

    VálaszTörlés
  2. Nagyon éééédddiii! A második kép egy kis kedvenc lesz! És már megint milyen sokat fejlődött és változott! Tündéri kispofa!

    VálaszTörlés
  3. Angie, tényleg rengeteget változik napról napra.... Nemsokára már a Ti Bendétek fejlődését is követhetjük. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Eper, elmentettem a linkt,majd átböngészem! :)

    VálaszTörlés
  5. Drága szíve!Nagyon édes,remélem,nem vagy elkeseredve,mert Ben babának biztos nincs problémája a pelussal,nagyon nyugodt,békés babának látszik,úgyhogy gondolj a jövőjére,ami ezáltal jobb lesz neki.Millió puszi

    VálaszTörlés