2009. február 5., csütörtök

bébiparty

 Egyik kedvenc sorozatom a Gilmore girls-Szívek szállodája. Megvan az összes évad dvd-n, kivülről fújom a részeket, de azért mindig megnézem a tévében is, ha valahol épp játszák. Mint éppen most is, az ORF-n. És most éppen egy jó rész van, mikor bébipartyt szerveznek Rory barátnőjének, Lane-nek, aki ikreket vár. :)))


Ilyen dolgokban azért Amerika nagyon tud ünnepelni, ilyen party, olyan party, szuper díszekkel, giccses ajándékokkal, jókedvvel, kacagással stb....


de most ez a bébiparty nagyon beindított. Talán kellene csinálni márciusban nekem is egy bébipartyt. :))) Meghívni a barátnőimet, és még "utoljára" egy jót mulatni, nevetni, bandázni egyet, mert ki tudja, mikor lesz időm és lehetőségem újra egy ilyen traccspartyra? :))) Nem vagyok egy bulizós tipus, nem is a bulizás része hiányzik, hanem inkább a bandázás, összeröffenés lenne jó, összegyűjteni a lányokat, akik eddig is drukkoltak nekünk és ezután is tutira mellettem fognak állni. :)))


Úgyhogy most jár az agyam és játszok a gondolattal, hogy beálljak e az amerikai giccses party girl-ök sorába és rendezzek e egy igazi, szenzációs bébipartyt bécsi-magyar módra???? :))))


2 megjegyzés:

  1. Ne gondolkodj Bambi, hanem uccu szervezd meg és bulizzál egyet nyugodtan. Utána jó ideig úgy sem tudsz kikapcsolódni igazán. :)))) Jót fog tenni szerintem. :))) Hajrá! :))))))))

    VálaszTörlés
  2. Én is jó ötletnek tartom;)

    VálaszTörlés