2009. február 2., hétfő

mai foglalkozás

 A mai kismama foglalkozáson a szülés volt a téma, de kellemesen csalódtam, mert nem kellett kisfilmet vagy különféle brutál képeket nézegetnünk, hanem egy kellemes asztali csevegés mellett a szülésznő a szülésről mesélt. :))) Elmondta, hogy több részből áll, elmondta a lehetséges fájdalomcsillapításokat (homeopatia, viz, masszázs, és a végén még az epidurális érzéstelenítésre is kitért), megnyugtatott mindenkit, hogy nem szabad kényelmetlenül éreznünk magunkat, ha mondjuk úgy érezzük, hogy hasmenésünk lesz vagy rosszul leszünk, mert ő személy szerint szinte még "örül" is ennek, mert ez egy biztos jele annak, hogy a szülés jó uton halad. :))


Én most úgy gondolom, hogy mire április lesz, addigra már olyan szinten nagy lesz a hasam és már annyira fogja nyomni mindenemet Bohne baba, hogy szinte megváltásként fogom várni a szülést. :)) Mivel most még kényelmes (aránylag) és kellemes ez az állapot, így nem is igazán akarok abba belegondolni, hogy 10 hét és vége ennek a szép várakozásnak, de biztos vagyok abban is, hogy mondjuk a 36-37. héttől már egy kicsit másképp fogok gondolkodni. :))) De addig még van időm, élvezem ezt a részt, amennyire lehet. :))


Most éppen a babaszobát tervezgetem, a neten keresgélek valami jópofa lámpát a plafonra, de nem igazán találtam még olyat, ami megfogott volna. Mivel micimackósra szeretnénk a szobát berendezni, így először valami olyasmi témájú lámpákat kerestem, de csak olyanokat találtam, amik szerintem nem sok fényt adnak... én pedig nem csak díszlámpának szeretném majd használni, hanem normális fényforrásnak is. Úgyhogy nem könnyű feladat, szerintem lefoglal most egy darabig. :)) Közben jár még az agyam, hogy mik hiányoznak még a babaszobába, a babakelengyébe stb.... Nem akarok sok felesleges dolgot megvenni, inkább úgy gondolom, hogy ha már itt lesz Bohne baba, akkor ha valami még hiányozna, majd P vagy a nagyszülők elszaladnak és megveszik....... legalább ők is kapnak egy kis feladatot és hasznossá tehetik majd magukat. :)))

5 megjegyzés:

  1. Tényleg ne gátoljon semmi szülés közben:
    Ha úgy érzed rosszul vagy,(bármilyen formában,bármilyen módon)szólj nekik!
    Nem csak a munkájukon könnyítessz,hanem magadon is,mert nem görcsölsz majd azon,hogy"nem merek szólni,mert az olyan ciki..."
    :)
    (Én már annyira izgulok értetek!:))

    VálaszTörlés
  2. Azért még áprilisig van egy kis idő, még korán izgulsz. :)))) de azért jól esik ám, hogy drukkoltok nekünk ennyien, majd a szülőszobán is gondolok Rátok, hogy remélem szorítotok. ;) :)))

    VálaszTörlés
  3. Biztos lehetsz benne,hogy sokan fogunk gondolni Rátok!
    (Csak valaki szóljon hogy már a szülőszoba közelében jártok!:)))

    VálaszTörlés
  4. Majd ha indulunk a kórházba, és lesz még erőm, akkor beirom ide, hogy MOST indulunk. ;) :)) Ha már nem lesz rá erőm és időm, akkor majd addigra megszervezem, hogy valaki irja meg itt a híreket. ;) :)

    VálaszTörlés
  5. Atyagatya már csak 10 héét!!

    VálaszTörlés