2009. február 14., szombat

Valentin nap, kész romantika :)

Kicsit elcsépeltnek tartom, hogy minden amerikai ünnepet megpróbálnak behozni Europába, mert ha már legalább amerikázódunk, akkor érdemes lenne rendesen átvenni a hagyományokat, nem csak olcsó utánzást produkálni. Itt már hetek óta szivecskés lázban égett minden bevásárlóközpont, gagyibbnál gagyibb ajándékokat árultak mindenhol és a sarki virágárus is dupla annyi helyet foglalt el a járdákból, hogy a szivecskékkel agyonpakolt virágcsokroknak legyen helyük. :)))


Mondanom sem kell, hogy P nem igazán ünnepli az ilyen napokat, legyen az Valentin nap, húsvét, mikulás, nőnap, névnap. Én azért mindig mondogatom neki előtte pár nappal, hátha egyszer reagál rá, de eddig elég kevés sikerem volt. :))) Én valami aprósággal mindig meglepem, de mikuáskor már magamnak is vettem csokimikiket a bakancsomba és örömködtem, hogy a mikulás engem sem felejtett el. :))) mert persze, ha P-re vártam volna, akkor a mikulás tavaly is fityiszt hozott volna nekem. :))) de mindegy, én élvezem ezeket a kis diliket.


A valentin nappal is úgy voltam, hogy azért mondogattam neki már napok óta, de a szokásos gúnyos kacajjal kisért vállrándítás volt a reakciója. :))) kinéztem egy fehér hello kitty-s mobilt, nagyon beleszerelmesedtem, utalgattam rá, hogy mennnnnnnyire jól néz ki stb, de hát pasiból van a drágám ugye, így nem hatott rá semmi. :)) Tegnap azért vettem neki egy kis doboz pralinét, mert azt szereti, úgy voltam vele, hogy azt mindketten meg tudjuk enni majd, így én is nyerek a dologból. :))) Nem kerítettem nagy feneket a dolgoknak,nem csomagoltam be, gondoltam, majd reggel odaadom neki, hogy megint kicsit rossz lelkiismerete legyen, hogy ő nem lepett meg semmivel. :))


Éjjel 1 körül ért haza, pont felébredtem, mert már megint égett a gyomrom, így mentem a szokásos tej adagomért a konyhába. :) Nagyon megörült, hogy ébren talált, beszaladt a hálószobánkba, valamit matatott és egyszer csak előhalászott egy szatyrot, amiből előkerült egy hello kittys egérpad és egy nagyon cuki, hello kitty figura, rózsaszin epres kisszoknyában. :))) és fülig érő vigyorral "happy valentinsday"-t kivánt. :)))) Nem tudtam hirtelen, hogy leessek e az ágyról a meglepitől, vagy mi legyen, mindenesetre megállapítottam, hogy ez a kis lurkó odabent a hasamban ÓRIÁSIT változtatott már eddig is az én macsó, nem igazán romantikus férjecskémen. :)))) Ráadásul elmesélte, hogy a telefont akarta megvenni nekem, de ő nagyon gagyinak találta, így nem lett új telóm. (de azért szerintem a szülinapomig még meggyőzöm, hogy nem is gagyi az a mobil.:)))  )


Úgyhogy az elcsépelt, amerikai ünnep ma nekem is örömöt hozott, és egy újabb meglepetést, hogy Bohne Apuka is TUD romantikus lenni, ha AKAR. :))))


2 megjegyzés:

  1. Asztiiiiiii, de jóóóóók!! És amúgy én is kinéztem azt a telefont magamnak, csak mégis a lila samsungot választottam, de szerintem is nagyon tuti a hellokittys telóó!:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is tuti a teló és egy igazi hello kitty rajongónak alapfelszerelés!!! :))) Nem baj, nemsokára itt a szülinapom, már tudom is, hogy mit fogok kérni P-től. :)))

    VálaszTörlés