2009. február 9., hétfő

elvonási tünetek

 Hihetetlen, hogy mennyire az életem részévé vált az internet, a számitógép, ugyanis nagyon szenvedek, mióta pénteken meghalt a laptopom. :(( 

Olvasgatok, van pár könyvem, újságom, de ez NEM UGYANAZ.... reménykedek, hogy megmenthetö még a laptop és minden, ami rajta van. Majd meglátjuk, ma egy barátnöm barátja néz bele este, hátha..... drukkoljatok!!

Amúgy, az elvonási tüneteken kívül jól vagyok, ma megint voltam a szokásos hétföi szülésfelkészítön, ma a császármetszésröl volt szó, ismét érdekes dolgokat tudhattunk meg. Most úgy gondolom, hogy ha lehet választani, akkor inkább a normál szülést szeretném, mert ez a császáros dolog, föleg a felépülés utána nem hangzott valami meggyözöen. Természetesen, ha Bohne baba úgy akarja, hogy csak a császármetszés lenne az egyetlen lehetöség, akkor sem lennék elkeseredve, nem lennék depressziós, hogy mégsem természetes úton született, de mindenesetre ha rajtam múlik, akkor a normál szülésre készitem elö az agyacskámat. :)))

Elvileg már befordult a helyes irányba, legalábbis az elmúlt 3 ultrahang ezt mutatta, remélem, hogy már nem akar nagyon pörögni vagy ilyesmi, mert akkor egyre kevesebb helye maradna, hogy visszafordulhasson. Majd 23-án megyek a nödokimhoz, az már a 33. hét lesz, akkor már elvileg látni fogjuk, hogy mire is készüljek.

Ma megint jött egy csomag babacucc szállitmány postán, rendeltem pelenkázófeltétet, szennyestartót (micimackósat természetesen), kis csörgöt... azt hiszem, hogy most már elvileg szinte minden megvan, ami kell, még a mosogépre szeretnék majd egy keményebb pelenkázófeltétet venni, ahova majd a pancsolás után "pakolhatjuk" Bohne babát megtörölni stb... :)))

Holnap P is szabadnapos, még nem tudjuk, hogy mi legyen a program, majd meglátjuk, hogy milyen idö lesz és ennek függvényében találunk ki valamit. Szerdán elvileg megint eljövök netezni, két napnál tovább nem igazán birom ki net és hirek nélkül. :))))

Addig is szép napot Mindenkinek és köszönöm, hogy drukkoltok és izgultok értem/értünk!!!!!

5 megjegyzés:

  1. Danim császáros baba volt. Tényleg jobb lehet a sima szülés, én megszenvedtem a császározást. De kívánom, hogy te simán világra tudd hozni Ben babát. és örülök, hogy hírt adsz. És remélem hamar rendbehozzák a géped. :)) Pusz! :))

    VálaszTörlés
  2. Beszéld meg vele szépen, mit szeretnél!
    Biztosan szótfogad!

    VálaszTörlés
  3. Ha hozzáértöt hívsz, az megtudja csinálni:) Én beleestem a saját gépemnél abba a hibába- mert hogy gyorsan akartam megjavíttatni - hogy ismeröst hívtam, aki még csak pár éve volt informatikusként "tätig", és nem tudta megmenteni a dolgaimat :) De szerencsére a szervízbe adás az mindig segít :) és általában meg is tudják menteni a dokumentumokat a gépröl.. Holnap meg itt az újabb hírlevél is, nemde?:) Várjuk.. Puszi nektek!:))

    VálaszTörlés
  4. Csajszi!Várlak szerdán:)addig meg shoppingolj:)puszi:)

    VálaszTörlés
  5. Ahoj!
    Kitartás Te kis internet függő!!!!Remélem sikerül megcsinálni a gépet, és böngészhetem a naplódat újra!Mert figyelemmel kísérem ám a dolgokat!Írok levelet is, vigyázz magatokra!
    Üdv: Großmutter

    VálaszTörlés