2011. szeptember 16., péntek

10. nap

 2. hét is kipipálva...


Nos, a mai ovizás is véget ért, kisebb sikerélménnyel, haladunk, haladunk.....


Tegnap este megcsináltam a táblázatot Bennynek, ami úgy néz ki, hogy le van bontva 5 nap, mindegyik alatt kis hely és az 5. után egy kis ajándék képecske. Aztán jön a 6.,7.,8.,9.,és 10. nap, alatt kis hely és utána egy naaaaagy ajándék képecske.


Este elmagyaráztam neki, hogy minden egyes ügyes ovis nap után kap egy matricát és 5 matrica után kis ajándékot kap, a 10. után pedig az lesz a nagy ajándéka, hogy Opa (P apukája) elviszi a repülőtérre repülőket nézegetni. Elvileg megértette, mert mutatja azóta is a nagy ajándékra, hogy "repülő, opa". :)


Ehhez képest reggel már úgy kelt, hogy sírt az ágyában, hogy "nem ovi, haza, suzi, nem a ovi".... az ovi szó hallatára is már üvölteni kezdett. Mikor feldobtam neki, hogy ha nem hisztizik és ügyesen ovizik ma, akkor délutánra itt lesz Ircsi mami és Pisti papi Rácalmásról, egyből abbahagyta a sírást és már csak az ő nevüket mondogatta és azt, hogy "ajándék" :D :D


Nagy nehezen felöltöztettem, de azért ellenkezett, itthonról sírva indult el, a kocsiig is feszkózott, majd a kocsi előtt bevetett még egy próbálkozást: "anya, fáj a pociiiiii". Rafkós, rafkós...


Mindegy, végre odaértünk az oviba, megint nem akart jönni, de találtunk egy gesztenyét, így az elvonta a figyelmét, mondtam, hogy felvisszük, megmutatjuk, de fent már megint sírt, menekült volna. Átöltöztünk, bementünk, üvöltés, sírás, cumi.... cumi után kicsit lenyugodott, hüppögött és megint bevetettük, hogy menjen a székre át sírni, ha arra van szüksége. Ma kb. háromszor ment (tegnap sokkal többször) és láss csodát, fél 9-kor már ő is játszott, elmerészkedett mellőlem, de azért vissza-visszajött.


9-kor kimentek a hátizsákokért, amiben az uzsi van, akkor kicsit sírdogált, mert a többi anyuka akörül ment el, és félt, hogy én is megyek, de maradtam ma is (egyedüli anyuka, ma már mindenki elment). ügyesen megreggelizett, nem sírt, megint koccintott az egyik iker kislánnyal, nagyokat kacagtak. Megitta az egész csésze vizet, aztán ment át a terem másik felébe az énekléshez lecsücsülni.


Az éneklést is érdeklődve hallgatta, volt, amit már picit együtt csinált a többiekkel. Természetesen a gumimaciért elsőként állt be az ovónénihez, ilyenkor nem fél a többi gyerektől. :D


Ma megint nem mentek ki az udvarra, pedig nagyon akart rollerezni és vonatozni, de nem találták annyira jó időnek az ovónők a mai időjárást, így bent maradtak, viszont így én ezt kihasználva, hogy éppen játszott, szóltam az ovónőknek, hogy próbáljuk már meg, hogy kimegyek kicsit, mondjuk azt, hogy wc-re, mert kiváncsi vagyok, hogy reagál és azért egy kicsit rá kellene már kapcsolnunk...Nem voltak ellenére, megbeszéltük, hogy megkapja a cumit és leültetik a székre megint, mint én szoktam, ha nagyon sírna.


Kijöttem, mondtam, hogy elmegyek wc-re, sietek majd, Benny sírva fakadt, de aztán aránylag hamar megnyugodott.... néha hallottam hüppögést, de nem voltam benne biztos, hogy őt hallom e. Az öltözőben ültem, nem mentem messzire. 10 órától fél 11-ig kint voltam, akkor jött a nagymama az egyik pici fiúért, és utána kihozta Maria Bennyt is, hogy "itt van anya, már végzett is, látod?"... nem sirt, de cumi volt nála, mindegy, ha ez kell most neki, akkor ez kell, itthon nem cumizik és az oviban is, mikor már megnyugszik, elrakjuk.


Hazajönni megint nem akart, játszott volna tovább...


Mariaval kicsit elbeszélgettem és mondtam, hogy kicsit jó lenne rákapcsolni, mert az a probléma, hogy a régi helyemre nem tudok visszamenni, ezért keresem most az állást és akár most is már kezdhettem volna egy helyen, de mivel nem tudok mit mondani az ovis tempó miatt, így elveszett az az állás... szerencsére partner volt ebbe, azt mondta, hogy akkor jövő héten megpróbáljuk már úgy, hogy hét második felében megpróbáljuk, hogy Benny ott ebédel és következő héten pedig ott alszik a vége felé... Hát jó lenne, és ha sír, akkor sír, majd egyre kevesebbet fog, ezt már látjuk... rafkózik rendesen, de majd beletörődik, amennyire tudunk, segítünk, de nem húzhatjuk hónapokig sajnos.


Jövő héten P is megy majd egy-két nap, hátha vele másképp viselkedik majd Benny, mint férfi a férfival! ;) :)


Azért ma kapott egy matricát a mai naphoz, mert aránylag ügyes volt az oviban és így láthatja, hogy nem érdemes sírnia, anya visszamegy hozzá és ha ügyesen eljátszik, akkor még matricát is kap és persze nemsokára ide ér Ircsi mami és Pisti papi is, akkor aztán lesz nagy öröm.


Úgyhogy most hétvége, két nap pihi, hétfőn folyt. köv., ugyanilyen nap lesz, mint ma... picit megint majd kijövök "wc-re"... aztán meglátjuk...

2 megjegyzés:

  1. Aztán nem ám mindig kap majd matricát, mert akkor nem tud különbséget tenni, hogy melyik nap volt ügyes :) Úgyhogy amikor hiszti és rafkó van, ne adj mindig :P Puszi ;)

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek Tante-val, Az icipici hiszti is hiszti, illetve sírás. Tehát nincs matrica. Mert, ha csak pici sírás után is kap, akkor tényleg nem fogja megtanulni a különbséget. Tudod, hogy a sírás is neked szól, tud hatni anyára, nem azért, mert olyan borzasztó az ovi.
    Én azért megpróbálnám apával hogy menne a dolog.
    Sok puszit! :) :) :)

    VálaszTörlés