2011. szeptember 29., csütörtök

19. nap

 Állítólag egy fokkal jobb, de holnap megint kimarad az ovi...


Reggel Benny már 7 körül felébredt, megint nem kérte a tejet, már nem is melegítettem meg, úgy tűnik, hogy valamiért tényleg nem igényli a reggeli tejet most. Este semmi gond nem volt, akkor simán megitta, fura... azt hittem, hogy előbb arról fog leszokni, de nála egy csomó dolog a nagy könyvvel ellentétben történik. :)


Szóval reggel aránylag jókedve volt, de aztán már kezdte mondogatni, hogy "nem ovi, nem".... viszont párszor viszont mondta nekem, hogy "siess vissza anya"..... talán ezt arra értette, hogy siessek érte, nem tudom, én annak értettem. :)


Kocsival mentünk, 8 óra 10 körül ott voltunk, a kocsiból nehezen akart kiszállni, de pont jött az egyik ovis társa, így elhallgatott és jött vele fel az öltözőbe. Az öltözőben megint sírdogált, de hagyta, hogy átöltöztessem, majd elköszöntünk az ajtóban, az ovónők behúzták, ő sírt, én elindultam kifelé.


Lent még hallottam , hogy sír, de beültem a kocsiba és mentem az állásinterjúra.


P ment érte 10-kor, épp indultak az udvarra, még a "lépcsőházban" érte őket P, de nem sírt és cumi sem volt nála, és az ovónő (Iris) is mondta, hogy ma már jobb volt a helyzet egy kicsit.


Hazaérve ettek, aztán ment Benny aludni, engem nem is keresett nagyon. (jó jel)


Én egy körül értem haza, P már épp várt, mert Benny sírdogált és ő már volt bent nála, de még akkor is sírt, mikor hazaértem, így bementem hozzá. Fájlalta a lábát nagyon, én sem tudtam megnyugtatni.


Már tegnap feltűnt, hogy néha csalánkiütés szerű pöttyök alakultak ki a testén, amik viszkettek, de aztán ahogy jöttek, úgy el is tűntek, így annyira nem figyeltünk fel rá. de most megint egyre több lett és láthatólag nagyon viszketett neki, mert vakarta és sírt nagyon.... Megmértem a lázát, 37,2 volt. Úgy volt, hogy ma P szülei vigyáznak Bennyre, mi pedig kicsit kimozdulunk P-vel, de mondtam neki, hogy szerintem ezt fújjuk le és vigyük el Bennyt az ügyeletre, mivel a gyerekorvosunk szabin van éppen, de most már tényleg meg akarom mutatni valakinek, mert náthás is, és most ezek a kiütések is hozzá jöttek, nem tetszik ez nekem...


Úgyhogy lefújtuk a nagyszülőket, bár P anyukája épp ideért, aki megállapította, hogy ez vmi allergia, P-nek is volt gyerekkorában és tényleg nem szabad várni vele, mert ők vártak és iszonyatosan megdagadt P feje és nagyon hólyagos lett egy idő után a teste.Tehát bementünk az ügyeletre.


Egyszer már voltunk ott, Benny első karácsonyán, pont 25én, akkor a három napos láz döntötte le Bennyt, úgyhogy ismertük a járást most is. Voltak páran, így majdnem másfél óra múlva jutottunk be, Benny már nagyon unta a banánt és P is tök ideg volt, hogy ennyit kell várni...


Egy kedves doktornő volt, aki megvizsgálta Bennyt és akkor már én is éreztem, hogy nagyon meleg lett a feje, mint kiderült, 38,6 lett a láza (kb. két óra alatt!!!!!) , a torka is nagyon piros és az egyik füle is.... diagnózis: torokgyulladás , ami okozhatja ezeket a kiütéseket is. Remek....


Kapott antibiotikumot, amit egy hétig kell szednie, az allergiára is kapott vmi löttyöt és lázcsillapítót. Holnap semmiképp sem mehet oviba és talán még hétfőn sem... ha lemegy a láza és jó a kedve, közérzete, akkor semmi akadálya. Úgyhogy kényszerpihi következik most, de tényleg fontos, hogy rendbe jöjjön.


Ami fura, hogy ekkora lázzal is ugyanolyan ugribugri, eleven, pedig az ember azt gondolná, hogy inkább pont nyugodtabbnak, bágyadtabbnak kellene lennie, de ő itt is fordítva működik. :) Ráadásul enni is ugyanúgy eszik, van étvágya, nem látszik, hogy fájna neki nyeléskor a torka... fura.


De utána már P is mondta, hogy mindig van értelme elvinnünk az ügyeletre, mert nem hiába érezzük úgy, hogy meg kell mutatni valakinek, tényleg beteg....


Most már csak gyógyulgatnia kell, kiváncsi leszek, hogy holnap keresni fogja e majd az ovit. Poénkodva mondtuk is a doktornőnek, hogy biztos nem fogja nagyon bánni, hogy nem mehet oviba holnap.... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése