2011. szeptember 27., kedd

17. nap

 Üvöltés miatt elmaradt....


A tegnapi naphoz még annyi folytatás jött, hogy mivel nyugodtan, mosolygósan ébredt Benny, gondoltam lemegyünk a bringájával a tóhoz lévő játszótérre... Nos, kb. 5 perc után cipelhettem én a bringát, ő sétálni akart, a tónál játszott kb. fél órát, és befejezte, ott üldögélt mellettem. Egy idő után bringázni akart, így elindultunk a haza irányába, de a sarkon már hisztizni kezdett, hogy csúszdázni akar. Megint olyan szinten belelovalta magát, hogy ült a füvön és könny nélkül, hisztérikusan üvöltött.... a végén a kezénél fogva húztam haza, ő végig üvöltötte az utat.


Itthon ez folytatódott, csináltam neki szendvicset, az volt a baja először, hogy nem kell rá a felvágott és a sajt... levettem, akkor azokat hiányolta... a végén mérgemben megettem, akkor szendvicset akart. Majd kiflit, de ő sem tudta, hogy milyet... Ez ment kb. másfél órát, aztán mintha kikapcsolták volna, megnyugodott és minden rendben volt este. Én pedig majd felrobbantam....


Ma reggel normálisan ébredt, de nem akart kijönni az ágyából. Először azért kiabált, hogy tejcit akar inni, mikor meglátta, akkor üvölteni kezdett, hogy "nem tejci, nem".... ez ment egy darabig, P már totál kivolt, mivel éjjel jött haza és ma 11-től éjfélig fog dolgozni, tehát jó lett volna még neki is pihennie reggel...


Ehelyett Benny megint rákezdett arra a hisztérikus, szinte könny nélküli sírásra, hogy "nem a tejci, nem" , az ovi már eszébe sem jutott, olyan szinten belelendült... egy ideig szórakoztunk vele, aztán berágtam és mondtam, hogy akkor nem kell tejet innia és kiöntöttem a mosogatóba. Na, ezt látva már szinte toporzékolt és sikítva üvöltött, hogy "tejciiiii". Komolyan, már majdnem vele üvöltöttem, sírtam, de nem akartam, hogy lássa, hogy ennyire kikészít. :((((


Bevonult a szobájába, és toporzékolva üvöltött, tejci, nem tejci miatt.... Legalább fél órán keresztül ment ez, nem lett jobb, csak rosszabb, mert egyre sikítva üvöltött. Utána kipróbáltam a hideg vizes zuhanyt, amitől kicsit meglepődött és egy fokkal lenyugodott.... Közben felhívtam az ovit, hogy ma nem megy Benny, mert köhögött éjjel (ami igaz, mert tényleg elég sokat köhécselt és még taknyos).


Kb. 3/4 9 körül pedig, mintha megint kikapcsolták volna, kijött a szobájából, lenyugodva, mintha semmi nem történt volna.... Már voltunk boltban, patikában, egyenlőre nyugis, de nem tudom, hogy mikor "kattan" be nála megint a hangya.... :(


Teljesen kivagyok, a gyomrom egy gombóc és azon agyalok, hogy elég hülye időzítés lett az ovi és a dackorszak együtt, nem tudom, hogy hogyan tovább. :(((( Ha tudnám, hogy csak pár hét, egy-két hónap ez a hiszti korszak, de a tudomány szerint ez mindenkinél változó....


Állítólag én is ilyen gyerek voltam, úgyhogy napok óta még jobban tisztelem a szüleimet, hogy ezt végig csinálták velem és a tesómmal és tisztelek mindenkit, aki bevállal kistesót, kistesókat, nekem ehhez sem kedvem, sem erőm nincs. :(((

1 megjegyzés:

  1. Drága Bambi! Semmi okosat nem tudok neked mondani. Türelem, türelem és türelem'! Nálunk most egy dachullám elvonult. Hetek óta nyugi van, talán Bennyinél sem tart sokáig! Kívánok nektek sok-sok erőt a mindennapokhoz! Küldünk egy cuppanós puszit a kis banditának ;-)

    VálaszTörlés