2011. szeptember 19., hétfő

11. nap

 Megkezdtük a 3. hetet az oviban...


A hétvége nyugisan telt, de tegnap Benny már kezdte mondogatni, hogy "nem ovi, nem ovi", mikor szóba került, hogy hétfőn újra ovóda. Próbáltam neki elmagyarázni, hogy miért is jó az ovi, de elég kevés sikerrel, nem lett boldog a szó hallattán...


Ma reggel megint elég nyűgös kedvében volt, sírdogált, hogy nem akar oviba menni, de azért elindultunk és 8-kor már az ovi parkolójában voltunk, pont akkor, mikor a templomban harangozni kezdtek, így mivel azt mindig érdekesnek találja, el is felejtette egy kis időre a sírást.


Besétáltunk az épületbe, a lépcsőn már sírni kezdett és vissza akart fordulni, de nem hagytam, az öltözőben krokodil könnyekkel sírdogált, az ikrek csak lesték. Ők már nagyon ügyesek, apuka beviszi őket, puszit kap és kis sírással, de a lányok elengedik és utána már tök jól elvannak... ők már ott is alszanak, ügyesek nagyon.


Na, mi is bementünk a csoportba, Benny még szipogott, kapott cumit, azzal kicsit megnyugtatta magát és végülis szinte csak pár percig ült az ölembe, utána már el-elmerészkedett játszani. Pár kis pajtása éppen egy papírsárkányt festett, mindenki kapott egy-egy fehéret és festék flakonokkal pöttyözhették szép színessé őket, ezt érdeklődve figyelte Benny és 8 óra 25 perckor már ő is festegetett.... csak lestem, hogy ma ilyen hamar ment a felolvadás, de persze, én is ott voltam bent, így könnyebb mindig...


9 előtt nem sokkal búcsúzni kezdtek az anyukák, akkor picit sírdogált ő is, mert azt hitte, hogy megyek, de mondták az ovónők, hogy ma még maradjak bent, majd reggeli után menjek megint ki, mint pénteken... úgyhogy megint én maradtam egyedül anyuka, a gyerekek sírdogáltak, de aztán a kaja láttán megnyugodtak.


Benny ügyesen evett, de a cumit nem akarta kiengedni a kezei közül, pedig próbáltam vele én is tárgyalni ez ügyben... néha bohóckodott, vagy éppen dacolt, nem ült a székre, de a végén a vízíváshoz megint visszaült ügyesen.


A reggeli után éneklés következett megint, ezt már ügyesen csinálta a többiekkel, ahol fel kellett tenni a kezet, ott felrakta, ahol dobogni kellett a lábakkal, ott dobogott, tehát ragad rá valami. :) A cumit utána el tudtam végre csenni tőle és játszott ügyesen, aztán kijöttem "wc-re"....


Na, akkor utána volt egy kis sírás, inkább kimentem az ovi elé, sétáltam picit, bár elég hideg volt, mert időközben észrevettem, hogy lejöttek a tornaterembe, ahonnan pont ki lehetett látni a főbejáratra, úgyhogy nem akartam rizikózni, hogy esetleg meglát Benny, mikor osonnék vissza, így kint maradtam. Fél 11 után visszamentem, addigra már visszamentek, hallottam néha, hogy sírdogál, de nem volt vészes.


3/4 11-kor bementem érte a csoportba, akkor is épp sírdogált, de mondták az ovónők, hogy nem volt annyira gáz, néha sírva fakadt, de aztán megnyugodott, ahogy ők mondták : "es wird schon" azaz "meglesz ez".... :))) Hát így legyen...


Hazafelé még hüppögött egy kicsit, és dacoskodott, holnap P is jön velünk reggel, hogy megnézze, mit hol talál majd, mert szerdán csak ő fog menni Bennyvel, nagyon úgy néz ki a dolog.


A terv az, hogy csütörtökön már ott ebédel Benny és jövő héten ott alszik, tehát rá kell kapcsolni és neki is el kell fogadnia, hogy az ovi a kis élete része lett most már... Egyébként jól érzi magát, odamerészkedik az ovónénikhez, gyerekekhez, csak azt kell még megszoknia, hogy már anya nem lesz mindig ott és ez megy neki a legnehezebben. Más az, ha anyára vagy P anyukájáékra hagytam eddig sokszor, nem ugyanaz.... már érzi, hogy itt valami másról, valami kötelezőről, valami állandóról van szó...


Ja, és még abban vagyok tanácstalan, hogy vajon ma kapjon matricát vagy ne? :)))) Megérdemli szerintetek, vagy mivel azért kicsit sírdogált, ma ne kapjon, hogy tudja, miről is van szó pontosan... de vajon érti, hogy miről is van szó pontosan a matricagyűjtésben??? :) mert azt érti, hogy a nagy ajándék azt jelenti a 10 után, hogy opa elviszi a repülőkhöz.... :)))) Adnátok vagy sem? :)

4 megjegyzés:

  1. Szerintem ne adj, és nézd meg hogy mit reagál rá amikor mondod, hogy még kicsi hiszti volt, ezért nem kap...majd meglátod megérti e vagy nem ;) Majd kap holnap :)

    VálaszTörlés
  2. Jó kérdés! Jó nehéz. Szerintem se adj ma neki, mert akkor szt hiszi, hogy belefér még ez a napi adag sírás.

    VálaszTörlés
  3. Szió! Én odaadnám a matricát ma. És holnap is, és azután is, egészen a naaaaaaaaagy nyereményig! :o)
    Aztán a következő 10-nél már következetesebb és szigorúbb lennék. Szerintem az jó motiváló erő, ha már tudja Benny, hogy tényleg szuper dolog lesz a nagy ajándék, megéri várni rá, és ügyeskedni érte. :o)

    VálaszTörlés
  4. Szia Bambi!

    Szerintem ,kapjon Benny matricát,mert ügyes....nehéz neki elszakadni+nehéz,mert mire megnyugodna addigra esetleg a többiek zendítenek rá,hogy anyaaaa...ezzel neki is eszébe jutsz...és szerintem nem csoda,hogy sír. Nálunk mindig 1gyerek szokik be...,de még 1 sírós gyerek aki mondja,hogy anyaaa anyaa....is kizökkenti a többit nem úgy mint nálatok ahol egyszerre szoknak be.

    Matricát Bennynek:-)))),mert ügyes és nehéz napokon van túl.
    Minden nap jobb lesz ..TUTI!!!

    VálaszTörlés