2008. november 9., vasárnap

17+1

 Ma valahogy nem vagyok topon, mintha péntek-szombat átdorbézoltam volna az éjszakát..... lehet, hogy valami front jön? Remélem, hogy nem leszek beteg, mert reggel és délelőtt többször is rázott a hideg, ez most nem hiányozna valahogy. :( Most nyomom a sok C vitamint, hogy ellenálljak. :)


Megint eltelt egy újabb hét, tegnap voltam pontosan 17 hetes, hipp-hopp, itt a félidő. Szerencsére mindig van programom, így azért telnek a napok elég gyorsan. :)


A héten megint nem fogok unatkozni, mert készülök haza Magyarországra, szerdán látogatóba megyek Zalaegerszegre a barátnőmhöz és a kisbabájához, már régen láttam őket is, úgyhogy lesz miről pletykálkodnunk majd. :) Csütörtökön megyek tovább anyáékhoz, szerintem majd hétfő körül jövök vissza. Legalább kialszom magam, pihengetek sokat. :) Már rendeltem pár kedvenc kaját is, bár semmi extra, de nekem ezek a a mindent jelentő kaják, amik főleg otthon ízlenek csak. :))) ha 8 hónap hajókázás után hazamentünk, szinte mindig volt a kívánságlistán krumplifőzelék, zöldbabfőzelék, húsleves fincsi csirkelábbal, borsóleves, borsófőzelék, krumplis pogácsa, paradicsomos húsgombóc, töltött káposzta. :))) Néha főzök itt is ilyeneket, de nem ízlenek annyira, mint otthon.... :))


Már kezdek visszakapcsolni a tempóból, bár még hajlamos vagyok elfelejteni, hogy babát várok és teleszervezem a napomat, aztán este hulla vagyok és szidom magam, hogy már nem kellene ennyi mindent egy napra bezsúfolnom. Talán, ha már ficánkolni fog Kicsi Bohne a hasamban, akkor többször tud figyelmeztetni, hogy lassítsak. :))


Most el is megyek a tv elé pihenni, a Nur die liebe zählt megy a SAT1-en, néha még pityergek is rajta, olyan megható történeteket is szoktak mutatni. :) Most úgyis ráfoghatom a hormonokra, ha egy-két könnycsepp kicsordul.... ;) :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése