2008. november 13., csütörtök

újra itthon

 Tegnap 2,5 óra alatt ideértem Zalaegerszegre, egész jó út volt, Kicsi Bohne is bírta az autókázást. Fincsi ebéd várt, tejfölös krumplifőzi és utána csirkepöri nokedlival, hmmmm...imáááádom. :)))


Délután megmutattam a millió anyajegyemet egy bőrdokinak, aki 4 olyat talált, amit ajánlott lenne még most, a terhességem alatt levetetni, mert veszélyesnek tűnnek, egy kicsit rámjött a para, de reménykedjünk, hogy nem rosszindulatúak. Nagyon kedves dokinéni volt, ki is akadtam, hogy a Bécsben talált "híres" bőrgyógyásznő a közelébe sem érhet. Bécsben, mikor elmentem a doktornőhöz, hogy  nézze át az anyajegyeimet, mert rengeteg van és némelyik elég csúnyán néz ki, pont mint az interneten a "gyanús anyajegyek", rám se nézett, hanem annyival elintézett, hogy jöjjek vissza akkor, ha változást tapasztalnék.... köszi, pont ezért mentem akkor is, de sebaj. Bécsben az anyajegy eltávolítást nem állja a TB, csak ha oka van (bár ilyen hozzáállással tuti megmagyarázzák, hogy csak én akarom eltávolítani) és darabja 50 vagy 100 euro. Azért nem mindegy ugye.... itt 4 ezer Ft-ot fizettem és a dokinéni tetőtől talpig átvizsgálta minden egyes anyajegyemet egyesével, ami nagyon nagy szó, mert tényleg rengeteg van.... legalább már ezt is tudom, hogy aránylag minden rendben van a bőrömmel, bár igyekszek jövő nyáron nem pecsenyévé sülni, mert az számomra nagyon veszélyes lehet.....


Most mennem kell, kezdődik a buktakészítő továbbképzés, megtanulok igazán jóóó buktát sütni, hogy majd Kicsi Bohne és pajtásainak tudjak finomságokat gyártani. :))) az eredményről majd beszámolok és hozok kostolót is. :)))


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése