2008. november 15., szombat

shopping túrák

 Délelőtt nézelődni voltunk, nemrég nyílt Dunaújváros szélén egy Park Center bevásárló akármi, ahol van CundA és Müller is, ma ott nézelődtünk egy barátnőmmel, aki szintén áprilisra várja a babáját, csak ő két héttel előttem jár és úgy néz ki, hogy náluk már tuti, hogy kislány érkezik. :) A CundA-ban próbáltunk pár ruhát, én csinosabb kismama nacit kerestem, de elég bénán állt, úgyhogy üres kézzel távoztam. A babarészlegnél cukibbnál cukibb ruhácskákat nézegettünk, tapogattunk, álmodoztunk. :)) Én kibírtam, hogy ne vegyek semmit, bár igggggen nehéz volt megállni, R. vett pár kis bodyt a leányzójuknak. Szuper áron voltak,mert 590 ft volt darabja, ami nagyon baráti ár a kisrucikért. Láttam kacsás ruhákat is, azt hiszem, hogy olyanunk majd TUTIRA lesz, P nagy örömére. :))))


Nehéz megállni, hogy még ne vegyünk semmit a bébinek, de szeretném kibírni januárig a vásárlást, még akkor sem leszünk elkésve. Mivel még nem tudjuk, hogy milyen nemü lesz a babánk, így egyenlőre várakozó álláspontot választottam a vásárlással kapcsolatban. Persze a fejemben már tudom, hogy milyen babakocsit válasszunk, milyen ágyat stb.... de a megvalósítás még várat magára.


Hazafele összeszedtem anyát, betévedtünk a Vögele-be, anya kedvenc üzlete. :) amennyire nem szoktam ott magamnak ruhákat találni, ma annyira jókat szereztem be magamnak. Viszont most van csini felsőm, pulcsim, szaladgálós felsőm, és egy harangalakú felsőm is. Érdemes volt betérni ma oda. :)) Már bajban voltam, mert ahogy növekszik a pocim, már egyre bénábban állnak a normál ruhájaim, így ideje volt a ruhautánpótlás után néznem. Holnap még egyszer visszamegyünk a CundA-ba, anya megnézi a csini gatyát, azt mondja, hogy be lehet vetetni a derekánál a gatyákat és akkor elvileg pont jó lenne, tehát még egyszer felpróbálom. Mi lesz majd, ha már óriási lesz a "babaházam", mit fogok felvenni? :)))) már poénkodtunk ma, hogy ha nem lesz szerencsénk ,akkor lehet hogy télen a duci lábainkra nem fog feljönni egy cipő sem..... én már P-nek mondtam a múltkor poénból, hogy lehet hogy télen téli crocsban fogok járni, valami ilyesmiben:



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Egyébként imádom a crocsokat, már három nyárim is van, fekete, sárga és egy szürke mary jane modell, roppant kényelmesek és szerintem írtó viccesek. :))) Most nagyon gondolkozok a bundáson is, de egyenlőre még jók a cipőjeim és a hasam sem akadályoz abban, hogy segítség nélkül fel tudjam venni őket. :)))


Ma a Libriben a kezembe került egy dvd, Szülés címmel, egy fél pillanatig még gondolkoztam rajta, hogy megvegyem, de nem mertem. :)))) ezeket a fejezeteket egyenlőre a könyvekben is kihagyom még, valahogy félek, tartok az egésztől, de tudom, hogy nem lesz visszaút. :))) Arra gondoltam, hogy majd később, ha közeledik április, akkor átolvasom, hogy mi vár rám, de a babás barátnőim "megnyugtattak", hogy akkor pedig pont azért nem fogom már ezeket olvasni, mert már nagyon közel lesz a szülés várható ideje és inkább nem akarom majd tudni..... jaaaaj ez az egy dolog, amitől tartok, de azért, mert nem tudom, hogy mi is vár rám. Tudom, milyen a fogorvosnál, tudom, milyen a nődokinál, tudom, milyen ha tetoválnak, tudom, milyen ha piercinget raknak a köldökömbe, tudom, hogy milyen ha durva migrén rohamom van, de ezt az egyet NEM TUDOM és ezért félek tőle. De jövő ilyenkor már biztos mosolyogva fogom olvasni a félelmeimet, mert addigra már meg fog szépülni Kicsi Bohne születésének története, és egy fél éves babuci boldog anyukája leszek. :)


2 megjegyzés:

  1. Most láttam csak ezt az édibédi fotót!:) És nem a szőrös crocs-okra gondoltam... Nem is tudom eldönteni,melyik nyuszika aranyosabb?:)

    VálaszTörlés
  2. Tudtam, hogy Nyuszi családnak tetszeni fog. :) Majd Nálatok is lehet hasonló fotókat késziteni a két "lieblingről". :) Mit nekünk Anne Geddes? :)

    VálaszTörlés