2008. november 20., csütörtök

ez már tél

 Sajnos itt van a tél, ez már biztos... ma reggel arra keltem, hogy 9 órakor még sötét van, mintha le akarna szakadni az ég. Utána láttam, hogy csavarja a fákat a szél erőteljesen, gondoltam is, hogy ma ismét nem bújok ki a meleg odunkból. P megint fél 10 körül ment dolgozni, reggeli után azért nehezen, de összeszedtem magam és kocsival átmentem a közeli bevásárlóparkba kicsit nézelődni. Dobálta a kocsit is a szél rendesen, iszonyat volt. :( Először a Saturnba mentem, mert pár hete elromlott P mp3 lejátszója és már ígérgettem neki, hogy utánanézek, meg lehet e javíttatni. Most két hétre kb. ott kellett hagynom, elküldik a szervízbe, utána jelentkeznek. Vettem egy szuper hajszárítót is, most hogy növesztem a hajam, már ideje volt egy nagyobb teljesítményűt beszerezni, mert eddig a sima "alaphajszárítónk" volt, amit anno a vendégeknek adtunk a hajón. Tehát most már jöhet a hajformázás, frizkókészítés! :)


Utána nézelődtem még kicsit a környéken, C&A-ban is voltam, de elfelejtettem, hogy mit is akartam venni, miért mentem be, így üres kézzel távoztam. :))) Persze itthon már eszembe jutott, hogy barna, hosszú újjú sima kereknyakú pólót akartam venni, de már vissza nem megyek. :)) hiába, a terhességi feledékenység néha azért támad rendesen. :)) Ja és nyílt egy nagy Müller is a parkban, azt nagyon szeretem, azért a dunaújvárosi újonnan nyílt üzletük elbújhat az osztrák mellett, mert itt ezerszer több mindent lehet venni. Elbóklásztam tuti fél órát, negyven percet bent, persze sok mindent nem vettem, de mindent megtapogattam. :)))


Hazafele még az ikeába is benéztem, hogy megvan e még a kanapé, amit kinéztem (naná, hogy megvan!!) és akartam venni a kényelmes netezős-későbbiekben szoptatós- székemhez egy lábtartót, de lent a polcoknál láttam, hogy dög nehéz a csomagban, így inkább nem cipekedtem, majd elcsalom P-t valamelyik nap, hogy cipekedjen ő a kocsiig és a kocsitól a lakásig. Összeszerelni már én is össze tudom. :)))


Úgyhogy ma nézelődés volt, most pedig megkívántam a rakott krumplit és gyorsan összedobtam egy adaggal, hogy vacsira ehessünk belőle. Jó illata van, már az egész lakásban ezt érezni. :))) P este itthon lesz, bár szegény elég fáradt, az utóbbi napokban elég sokat dolgozik. Ezért is találtam ki, hogy mivel jövő vasárnap keresztelőre vagyunk hivatalosak Fürstenfeldbe, ami kb. két óra kocsival, így ne jöjjünk egyből vasárnap haza, hanem maradjunk egy éjszakát a közeli fürdős településen, Loipersdorfban, így tudunk egy kicsit pihenni, áztatni magunkat, P bemehet a szaunába és nekem sem kell egy nap kétszer levezetni a Bécs-Fürstenfeld távolságot. :)) Már nézegettem a szállásokat, majd este döntünk, melyik is legyen. Várom már nagyon, a keresztelőt is és a pancsolást is!!!! :)


Szerencsére nem kellett a jövő keddi 4 dimenziós ultrahang időpontomat sem eltolni, mert hétfőn kell visszamennem a fő-fődokihoz, aki a munka alóli felmentésemet bírálja, úgyhogy talán kedden kiderül, hogy kisfiú vagy kislány bukfencezik e néha a hasamban. :))) Most újra kiváncsi lettem, talán azért, mert közeleg a kedd és talán az lesz a leleplezések napja!! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése