2008. november 29., szombat

Félidőőőő


 


 


 


 


 


Ez a nap is eljött, ma van a félidő, pontosan 20 hét..... hihetetlen, de igaz, már a fele mögöttem van, ezután már visszaszámolunk a vége felé. Mint a hajós Bergfest-ek, már megyünk a hegyről lefelé.... Észre sem fogjuk venni és itt lesz április. :)) Most a karácsonyi készülődéssel úgyis repülni fognak a napok, utána szilveszter, január is hamar elmegy, két szülinap is van a családban, a február amúgy is rövidebb hónap és máris március, aztán április. :)))


Tegnap megint betértem a H&M-be, jaaaaj most már egyre nehezebb megállni, hogy ne vegyek még semmit,főleg hogy már tudjuk, hogy nagy valószínüséggel kisfiúnk lesz. Karácsonyra azért rendeltem P-nek egy fehér polót és Kicsi Bohne-nak egy fehér bodyt, és mindegyiken ugyanaz a vicces és színes szöveg áll: "Béke, szerelem és Rock and Roll" :))) Hogy majd tudjon a kisfiával partnerlook-ban felöltözni. :))


Már körvonalazódik a fejemben a babaszoba kialakítása is, dekorációk, ágynemük stb.... még nem akarom lelőni a poént, mert még mindent keresgélek hozzá, de januártól, ha zöld lámpát kap a bevásárlás, akkor elárulom. :))) Mivel eddig lányszobában gondolkodtam inkább, így most keresnem kellett egy B tervet, de végülis már alakul a dolog. :))


Tegnap délután csináltam pár aktuális pocakfotót, íme az egyik, ahol már látható a változás, gömbölyödünk, gömbölyödünk. :))



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Jövő ilyenkor már a 8 hónapos Kicsi Bohne-val fogunk karácsonyra készülődni, izgi. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése