2008. november 2., vasárnap

vasárnap

 Hihetetlen, hogy mennyire telnek a napok, tegnap töltöttem be a 16. hetet, már újra egy hét eltelt..... észre sem vesszük és április lesz. :)


A héten az erkélyünkre ültettem pár téli növényt, mert a nyári virágok elnyíltak sajnos és az áruházban, ahol a növényeket vettem, már gyönyörű karácsonyi dekorációkat láttam.


Most jöttem rá arra, hogy jövőre már hárman leszünk a karácsonyfa alatt, annyira hihetetlen és felfoghatatlan érzés ez még valahogy. Még nem tudjuk, hogy hogy alakulnak majd az ünnepek, P-nek tuti dolgoznia kell, így szerintem 24-én itthon ünnepelünk a szüleivel, én utána hazamegyek pár napra, míg ő dolgozik, hogy anyáékkal is legyek kicsit. Szilveszterkor P megint dolgozik, már gondoltam rá, hogy esetleg elmegyek hozzájuk ruhatárosnak, hogy mégis együtt köszönthessük az újévet. De addig még tudom, hogy rengeteg idő van, bár ha ilyen gyorsan telnek a hetek, hipp hopp karácsony. :))))


A fórumokon már olvasom, hogy a lányok rendelik a babakocsit, rendezik a babaszobát, én még valahogy ezt korainak tartom. Lesz még bőven időnk mindenre, majd január vége felé ráérünk elkezdeni. Na nem mondom azt, hogy a fejemben, gondolataimban nem tervezgetek, mert azért ott szabad. :))) de a megvalósítás még várat magára, nem vagyunk elkésve.


Azért örülök, hogy Kicsi Bohne már szépen fejlődik, csütörtökön megyünk orvoshoz, remélem hogy nem lesz szégyenlős és megmutatja a szüleinek, hogy mi van a lába között.... :)


Drukkoljatok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése