2008. november 30., vasárnap

megint K.O.

 Megint K.O. vagyok, éjjel nem sikerült igazán jól aludnom. 4-kor kukorékoltam, átjöttem a kisszobába, de alig bírtam visszaaludni. Jellemző, hogy akkor alszok rosszabbul, ha valahova készülünk, mint pl. ma is, mikor negyed 8-kor amúgy is kelnünk kellett. Na mindegy, majd megszokom.....


Kicsit hulla vagyok és még vezetnem is kell majdnem két órát, a barátnőm kislányának lesz a keresztelője, de este nem jövünk vissza, hanem kipróbáljuk az egyik híres osztrák fürdőt, P mehet szaunázni, én pedig majd dagonyázok, pihenek, kikapcsolódok.


Kiváncsi vagyok, hogy milyen Ausztriában egy keresztelő, bár nem mintha Magyarországon lettem volna már ilyesmin. :)) Biztos érdekes lesz, bár én mindig úgy sajnálom a babákat, amikor leöntik a kis fejüket a vízzel és a legtöbben sírva fakadnak. :))


Most el is dugulok, P lassan kész a fürdőben, aztán pakolhatunk és indulááááás.


Kellemes 1. adventi vasárnapot Mindenkinek, gyújtsatok gyertyát a nevemben is, mi majd holnap fogunk, feltéve, ha sikerül végre egy normális adventi koszorút találnom. :)))


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése