2008. november 23., vasárnap

ha nem jön álom a szememre....

 Ez az alvás dolog nem annyira akar rendesen müködni, már megint itt kukorékolok, pedig este olyan 11 után már ágyban voltam és kellően el is fáradtam. Már kétszer voltam pisilni is, most pedig átjöttem a kis szobába, mert a hálóban csak forgolódok. Minden neszre, P horkantásaira éber vagyok, így nem lenne alvás, az tuti. :((


De mit csináljak? Nézzek tv-t? Nem hiszem, hogy találok benne valami kellően fárasztót, amitől bealudnék. Bár a múltkor találtam egy roppant izgalmas műsort, Bécsben mutattak egy villamost, a kamera a villamos elejére van rögzítve és semmi mást nem lehet látni, csak a villamos útvonalát. Mintha én lennék a villamosvezető és járnám Bécset.... elég unalmas volt, kb. fél óra alatt be is aludtam rajta, mert a villamos csak ment, ment, és ment és néha csilingelt is..... pihentebb agyú már én sem leszek, hogy a villamost szuggerálom fél órán át. :)))


Azon gondolkozok, hogy elinditom a babazenéket, hátha attól bealszok, a babáknál általában bejön, akkor talán nálam is.... :)) De előbb fel kellene másolni a gépre párat, hogy egymás után tudja játszani a gépem, mert ha lejár esetleg 50 perc múlva, akkor kelhetek fel kicserélni..... Jaj, mennyi bajom tud lenni hajnal 4 órakor. :)) Az előbb már láttam, hogy jár a busz is, érdekes, hogy van aki dolgozni megy ilyenkor már, én pedig itt kukorékolok, mikor aludhatnék....


Azért remélem, hogy rajtam kívül mindenki jól alszik ma éjszaka, én őrzöm az álmotokat!!!! Szép álmokat, talán nekem is sikerül eljutnom még Álomországba ma......



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése