2008. november 8., szombat

vajon milyen lesz?

 A múltkor találtam egy honlapot, ahol tök jól el lehet játszadozni fotókkal, apuka és anyuka fotóját fel kell tölteni rá és a gép "kidobja", hogy hogy fog kinézni a leendő bébi. :))) Az első fotónk nagyon jól sikerült, de nem tudtam elmenteni, így tegnap játszadoztam vele kicsit, bár elsőre valamit félrekattinthattam, mert egy majdhogynem négerbaba jött ki, amin igencsak csodálkoztam. :)))) mert igaz, hogy nyaralásos képeket töltöttem fel, de annyira barnák nem voltunk. :)) Aztán már kezdett alakulni a dolog, ez lett a végeredmény, íme a leendő Kicsi Bohne:



 


 


 


 


 


 


 


 


Egész ari szerintem, már csak egyet nem értek, talán tud nekem valaki segíteni: kisfiú vagy kislány????? :))))))))


Bár mivel ez a kérdés nálunk is még nyitott, így azt hiszem, megmaradunk annál, hogy egyenlőre "csak" Kicsi Bohne és majd egyszer talán lehull a lepel. :)


Ha valaki még kiváncsi a jövőbeni gyermeke lehetséges arcaira, itt lehet vele játszadozni: http://www.vw.com/vwhype/babymaker/en/us/


Viel Spass, jó szórakozást!!! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése