2008. november 19., szerda

háziorvosnál is jártam ma

 Délben átmentem a házidokihoz is, mert a kiskönyvbe kell egyszer egy háziorvosi vizsgálat is, amit ma tudtam le. Minden rendben volt, vérnyomást mértünk (120/65), meghallgatta a zörejeket a mellkasomban, hátamban, állítólag az egyik oldalam erősebb, mint a másik, na ezt sem tudtam még. Megtapogatta a hasam, a hátam, mindent rendben talált. Többet elvileg nem kell háziorvoshoz mennem, csak ha probléma lenne, ami reméljük, nem lesz.


Egész gyorsan mennek a hetek tényleg, mindjárt december, amikor majd a nagy szervi ultrahangra megyek. Rá nemsokkal újra nődoki, hipp-hopp január lesz és kezdhetünk szervezkedni, bababútorokat vásárolni, összeszerelni, ruhácskákat vásárolni, mosni, vasalni stb... :))) húú, ezt már nagyon várom.


Hm.... épp most megy az RTL-en egy műsor, ahol az anyuka otthon, a nappaliban akarja megszülni a babáját.... hát nem tudom, nekem valahogy ez annyira elképzelhetetlennek tűnik, nem véletlenül van a kórház szerintem. Így is úgy is tartok az egésztől, így aztán biztonságosabb érzést ad, ha tudom, jó kezekben vagyok a kórházban, bármi történjen is. Jaj, el is kapcsolom, nem rémisztgetem magam előre ilyenekkel!! :)


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése