2008. november 26., szerda

nyafi

Ma valahogy minden bajom van. Délelőtt itthon pihentem, mert ma hozták a kanapét is, amit majd holnap fogunk összeszerelni. Utána egy barátnőmhöz mentem át, de útközben beiktattam az 1. kerületben is két H&M-et, hátha találok ott kabátot, amiben kihúzhatom a telet, de sajnos sikertelen kör volt, mert nincs kabát. :(


5 körül hívott P, hogy este nem dolgozik, már itthon van, úgyhogy jöttem is haza, fincsi vacsit főzött, most alszik. :) Én pedig szenvedek, mert ma valahogy mindenem fáj. :( Most éppen a lábaim akarnak leszakadni a derekammal együtt, a derekam egyre többet fáj. Valószínűleg most jön ki, hogy már évek óta rossz a tartásom, most pedig még jobban le van terhelve a gerincem. Félek, hogy ez később majd rosszabb lesz.


Tegnap este még azt is észrevettem, hogy a mellkasomon és a felsőtestemen annyira látszódnak az erek, mintha Magyarország folyói futnának át bennem, kicsit ijesztő is volt..... most már nincs mese, változik a testem napról napra, hétről hétre.... :))) És Kicsi Bohne is alakul, fejlődik, a tegnapi hírlevél szerint már álmodni is tud a kuckójában. :))


Most el is teszem magam, fáradt is vagyok, jó lenne már egy éjszakát teljesen átaludni.....

2 megjegyzés:

  1. Jó éjszakát aludj nagyot és holnap majd minden könnyebb és szebb lesz én is most megyek aludni vigyázz magadra

    VálaszTörlés
  2. ma már szebb napra ébredtem, egyenlőre még nem fáj semmim. :) Puszika

    VálaszTörlés