2008. november 3., hétfő

na mégegyszer

 Talán most sikerül újra begépelnem a gondolataimat, már voltam sétálni és ettem egy kis smartiest is, tehát megnyugodtam. :)))))


Azon méláztam el ma délben, hogy eddig valahogy csak egy kislányt tudtam elképzelni magunknak, mert a hello kitty imádatomat valakinek tovább szeretném adni. :)) DE.....aztán ma a H&M-ben voltam, magamnak kerestem itthonra szabadidőrucit, találtam is egy szuper, kényelmes, pamut snoopys gatyót, felsővel.


Utána betévedtem a gyerekrészlegre is, ahol azért majdnem dupla annyi időt töltöttem, mint a felnőtt részen. :) Olyan jó nézegetni, tapizni a bébirucikat, de babonából még kibírom, hogy ne vegyek a mi bébinknek még semmit. Persze nehéz, nagyon nehéz ezt kibírni, de erős vagyok. Eljön majd a mi időnk is, amikor feltölthetjük a babaruci készletünket. :)))


Szerencsére két barátnőmnek is nemrég született babája, kislányok, így rajtuk töltöm ki a vásárlási kényszeremet, ha már nem bírok ellenállni az édesebbnél édesebb kisruháknak. Mert van ám bambis, hello kittys, micimackós és még sorolhatnám mennyi féle bébiruha. :))


Ma megint meg KELLETT vennem két hello kittys csodát, jövő héten valakinek nagyon jól fog állni, ezt garantálom. :))


A babaruhanézegetésben viszont azt is kitaláltam, hogy nem gond, ha kisfiú lesz, mert annyira cuki kisfius ruhákat is lehet már venni. Láttam snoopys, micimackós, tigrises ruhákat, kis kordnadrágot kockás inggel, hozzáillő kötött mellénnyel, hát valami ennivaló volt. :)))


Tehát a lényeg a lényeg, hogy akár kukaca van a pocakomban lakó kis emberkének a lába között, akár nincs kukaca, mi várjuk szeretettel, a lényeg tényleg az, hogy egészséges legyen!!!!!


Csütörtökön megyünk ultrahangra, megbeszélem addig még vele, hogy ne legyen szégyenlős, mert anyukája és apukája már nagyon kiváncsi rá. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése