2008. november 13., csütörtök

otthon, édes otthon

 Végre a mai napnak is vége, mára elfáradtam rendesen. A buktasütés remekül sikerült, már tudom, hogy "mitől döglik a légy". :)))) Fincsi lett, hoztam magammal, már a család is lemeózta, átmentünk a vizsgán. :))


Gyorsan beugrottam egy barátnőmet meglátogatni, a lányuk most volt négy éves, hihetetlen, hogy már ilyen nagy lány, hiszen nemrég született. :) Vittünk neki a tesómmal egy plüss malackát a micimackóból, elég nagy sikere volt, pont tegnap kapott egy Fülest is, úgyhogy lassan megvan a micimackó banda neki. :))) aranyos volt nagyon. Kaptam még egy terhes gatyót és két pulcsit, alakul a ruhatáram. :))


Utána a kozmetikusnál voltam, imádok hozzá járni, egy óra alatt teljesen kikapcsolódok, feltöltődök. :) Most is sikerült, az arcmasszázs a kevencem!!! Köszi Ancsa még egyszer! :))


Most pedig lábat feltéve pihenek, laptop az ölemben és Gálvölgyi megy a háttérben, de ez már elég gyenge szerintem, a régebbi műsorai ezerszer jobbak voltak.


Holnap benézek majd a nemrég nyílt Park Centerbe, állítólag van CundA, Müller és Humanic is, körbenézek majd kicsit, kellene pár csinibb kismamaruci is, bár hétfőn visszafelé be szeretnék majd nézni a budaörsi Brendonba is, mert a neten néztem pár csinos felsőt, de magamon is kiváncsi lennék rájuk, mert egyenlőre még a mellrésznél nincs annyira mi, ami kitöltse, még növesztenem kell... :))))


Holnap fogorvos, brrrr..... de szerencsére nem fog nagyon szétszadizni, mert egészen rendben vannak a fogaim, és régi ismerősöm a fogorvos Moncsi, így ő az egyedüli, akitől nem félek. :))) Jó kis példát fogok mutatni, ha ennyire halogatom a fogorvosi látogatást, mi? :)))


na, lassan elteszem magam holnapra, hosszú nap volt, fáradt vagyok.... hiába, már nem mozgok úgy, mint régen, most már lassítanom kell......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése