2008. november 24., hétfő

volt kanapé, nincs kanapé

 Na, ezt is megértük, végre eltűnt a kanapé a kis szobából... nem volt egyszerű menet, de elintézve. És senkinek nem lett szidva az anyukája, káromkodás sem volt annyira sok, mint gondoltam volna, tehát P kezd átalakulni apukává, egy NYUGODT és TÜRELMES(EBB) apukává. :)))


Délelőtt elment még konditerembe és szaunába, addig én elintéztem a felmentésemet a munka alól, voltam a tébénél, leadni a hosszabbítást és a munkahelyemen is, mert nekik is kellett egy példányt adnom. Most már jöhet a gondtalan babavárás, hajrá!!!! :)


Ebéd után aztán nekiálltunk ketten P-vel szétkapni a kanapét, persze én light-osan, vigyázva Kicsi Bohne-ra.... A kisebb darabot aránylag szétszedte, azt most vitték le a barátjával a pincébe, a nagyobb rész volt a húzósabb, annak idején az karcolta össze a vadiúj laminált lapot és a frissen festett ajtót, tehát egy darabban az semmi esetre sem mehetett volna ki a szobából. :)) Tehát nekiestünk, ollóval, késsel, csavarhúzóval, és minden lehetséges barkácseszközzel. :))) néha már röhögtünk a bénázástól, annyira erősen tartotta a fa és a textil magát, nehéz csata volt, de NYERTÜNK!!! Íme az eredmény:



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Szerettem nagyon ezt a kanapét, már legalább 6 éve "szolgált", a harmadik lakásban "élt", de ez a nap is eljött, hogy mennie kellett.


ÉG VELED TE KEDVES KANAPÉ!!!


Most jóóóó sok hely lett, de holnap megyek is az Ikeába és veszem az utánpótlást, hogy a szoba ne árválkodjon sokáig ágy nélkül.


Úgyhogy ma eredményes napunk volt, ennek örömére még lala kiflit is kaptak a fiúk, ma igggggen jól sikerült, beletettem a szívemet is. :)))


Reméljük, hogy holnap is eredményes délelőtt lesz, 10-től 4dimenziós ultrahangon fogjuk mozizni Kicsi Bohne-t, tessék drukkolni, hogy holnap ne legyen olyan kis szemtelen, mint a múltkor és most már könyörüljön meg a kedves szülein, és mutassa meg a lába közét!!!! :)))  

2 megjegyzés:

  1. óóó... Hát vége a híres kanapénak... És még flex sem kellett hozzá! :o)))))))

    VálaszTörlés
  2. Az én erős férjecském flex nélkül is megoldotta a dolgot! :) :)

    VálaszTörlés