2008. november 23., vasárnap

kómás nap

 Ma egész nap kómás vagyok, csak jövök-megyek, mint valami alvajáró, de aludni nem bírok. :(( Végül 5 óra után sikerült elaludnom, pár baba cd segítségével, de 9 után már újra kidobott az ágy. Érdekes lesz, ha így megy tovább, mert le fognak merülni az elemeim.... :(( De azért igyekszek napközben pihenni többet, most is a kényelmes székemben nézem fél szemmel a tévét. Nemsokára viszont indul a főzés, hogy vacsira minden tip-top legyen. :))


Olvastam az egyik információs füzetben, hogy a terhesség alatt előfordulhat alvászavar, volt egy két tuti tipp, ami esetleg segíthet, jókat mosolyogtam rajta. :)) Pl:




  • sétáljon kicsit elalvás előtt (CSAK két órát sétáltam tegnap hóban, szélben, hidegben)


  • ne igyon koffeintartalmú italokat este, mint pl. tea, kávé stb (már a terhességem elejétől nem iszom)


  • könnyű vacsorát fogyasszon (tegnap két almát és egy banánt ettem este már csak)


  • beszéljen az érzéseiről, félelmeiről (ezért /is/ írom ezt a blogot)

Szóval nagyon sokat segített a könyv, mint látható. :))) Mindegy, nem adom fel, hogy néha-néha én is tudok majd jól aludni. :)


Holnap jön P barátja és megpróbálják eltüntetni a kanapét a kis szobából (egyenlőre flex még nincs :)  ), aztán a héten megrendelem az ikeában  az új kanapét, amin valszeg sokat fogok majd aludni. :)) December 9-én jönnek a húgomék pár napra, utána a szüleim, addigra újra rendnek kell lennie a szobában.


Na, jelzett a telóm, lassan ideje nekiállni a vacsora előkészítésének..... majd jelentkezek, hogy hogy sikerült, de remélem, hogy nem hajnal 4-kor. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése