2008. november 10., hétfő

itt van az ősz...vagy ez már tél???

 


 Ma nagyon hideg volt egész nap, kezdődött már reggel, mikor kinéztem az ablakon és a ködtől alig láttam valamit. :( Nem is volt kedvem kikászálódni az ágyból, mindig ráhúztam még negyed órácskát. :))) Ilyenkor azért még kihasználom azt, hogy 10-fél 11-ig ágyban lehet lenni, tudom hogy áprilistól ez már csak álom lesz, örülni fogok, ha négy órát egyben tudok majd aludni. :))


Fél 1-kor egy kolléganőmmel találkoztam a belvárosban, sétáltunk egy kicsit, aztán bemenekültünk az Oberlaa cukrászdába, ahol szerintem Bécs legjobb sütijei vannak, nekem legalábbis ott ízlik a legjobban. :)) Jól elbeszélgettük az időt, mert fél 4 felé néztünk az órára, neki már indulnia kellett a gyerekeiért az iskolába, én pedig még postára készültem, de annyira borongós idő volt, hogy inkább hazajöttem a jó meleg kuckóba. A posta megvár holnap is, nem szalad el, úgyis kell mennem háziorvoshoz általános vizsgálatra a kismamakönyvhöz.


Egyébként a cukiban volt egy érdekes, különös érzésem a hasamban, mintha az a bizonyos lepkecsapkodás lett volna, de én már annyira nem tudom, hogy mit is kellene érezni, hogy mindenre legyintek egyet, hogy "ááááá, ez még tuti nem az". Aztán lehet, hogy napok óta már tényleg Kicsi Bohne-t érzem, de mivel nem tudom, hogy mit is kell éreznem, így találok rá mindig magyarázatot, hogy ez most miért nem lehetett ő. :)))) Hiába, első baba, még amatőr vagyok. :)))) Azt hiszem, nekem majd az lesz a biztos, ha már a kezemmel is érzem, ha éppen boxolni vagy rugdalni támad kedve, addig marad ez a bizonytalanság, hogy vajon ő volt e. :)) Ami késik, nem múlik.


Délután bejelentkeztem Sopronba 4d-re is, elvileg november 25-én délelőtt megyünk át, szimpatikusnak tűnt a pasi, aki az időpontot adta. Azt mondta, hogy nem kell vinnünk semmit, ők mindent adnak, dvd-t, cd-t, amit majd akarunk. Kiváncsi leszek, hogy mi vár ránk, eddig egy ilyen filmet láttam, az érdekes volt. És a soproni rendelőnek egész szimpatikus a honlapja is, azért gondoltam, hogy kipróbáljuk ott a 4d-s ultrahangot. Kiváncsi leszek.......


na, bebújok a takaró alá kicsit tévézni és gondolatban valami jó meleg tengerpartra képzelem magunkat.... :)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése