2008. november 14., péntek

nagy derbi

 Ma ismét mozgalmas volt a nap, de végre már este van és itt a megérdemelt pihi. :)


A fogorvosnál kezdtem, szerencsére nagyon aranyos dokinénim van (néni: 2 évvel idősebb nálam :) ), szinte semmi fájdalmat nem éreztem, betömte a két szuvas fogamat, így most minden fogam rendben van, jöhet a baba. :)) Bent voltam majdnem háromnegyed órát, de szinte még jól is éreztem magam, ilyen sem sokszor volt, hogy a fogorvosnál jól érezzem magam. :)))


Ebédre a nagymamimnál voltam, fincsi paradicsomos húsgombóc volt és almás süti,mert azt rendeltem. Még mindig imádom az almát. :)) Érdekes, mert a terhességem előtt az almát alig birtam legyömöszölni magamba, most viszont szinte minden nap eszek két-három almát, annyira imádom. :)) a süti is isteni lett, még van belőle, nem sajnálta a nagyi. :))


Délután még Pesten is voltunk, mert anyukám Romániából jött haza repcsivel és mentünk érte, így beiktattunk egy kis Brendon babaáruház nézelődést is. :)) imádok ott nézelődni, van ám terülj, terülj asztalkám, elég nehéz megállni, hogy a bébinek még ne vegyünk semmit. :)) De ismét megálltuk, csak nézelődtünk, láttunk nagyon szép ágyikókat, ágynemüket, a kedvenc babakocsimat most nem láttuk, de láttunk ezer másik félét, vettem egy kismama pizsit, ez most hosszú újjú, mert a multkor a Brendon kuponnal a rövidújjút lehetett olcsóbban megvenni és annyira kényelmes, hogy akartam venni egy hosszú újjast is, ez szép barna, igazi őszi-téli pizsi. :))) Akartam még venni felsőket, de annyira tarkabarkák voltak, hogy nem igazán tetszettek, úgyhogy négy felpróbálása után inkább feladtam, így csak a pizsit vettem. Nézegettük, hogy miket lehet még a babáknak venni, jókat mosolyogtunk, pláne a szüleim, akik idejében még egy csomó minden nem volt, mint pl. zenélős bili (zenél, ha valami belepottyan a bilibe), pelenkakuka (ami bezacskózza a büdi pelust) , hiperszuperkád 17 ezer ft-ért és még sorolhatnám. :))) Apukám kérdezte, hogy minek a pelenkakuka, miért nem mossák ki egyből a pelust.... ezen jót nevettünk, hát igen, annak idején nem igazán volt még pampers és társai. :)) Azt hiszem, hogy a nagyszülők is velem együtt fognak majd babázni tanulni, annyi minden újdonság van már. :))) Már csak spórolni kell, mert fél vagyon lesz a "startcsomag" beszerzése. :)


Holnap pihenősebb napom lesz, délelőtt egy picit csavargok, de délután pihi itthon, rendeltem főzeléket anyukámtól, azt bármikor, bármennyit be tudok lapátolni. :)))


Most átadom magam teljesen a pihenésnek, jó lesz már eldőlni.... :)


Szép álmokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése