2008. november 28., péntek

változások, már megint

 Ma reggel átgondoltam, hogy mennyi minden megváltozott bennem, mióta Kicsi Bohne növekszik a hasamban. Érdekes azért, hogy egy csepp kis emberke mekkora változást képes előidézni.


Pl. régen nem mindig reggeliztem, nem volt gond, ha kihagyom. Most reggeli nélkül nincs nap, ráadásul sokszor már arra ébredek, hogy éhes vagyok és nem bírok visszaaludni sem, hanem fel kell kelnem, enni. :))


Sok dologra rákattantam, amiket eddig alig ettem, mint például az alma. Régebben nem voltam nagy almaevő, ha apa hozott egy kosár almát, mikor látogatóba jöttek, a felét sajnos ki kellett mindig dobnom, mert rámrohadtak, vagy éppen almás sütit ettünk almás sütivel, mert magában meg nem ettem. :)) Most pedig napi 2-3 darab alma szinte kötelező, esténként felkockázom és azt nyammogom, szinte imádom. :))


A múltkor otthon a kovászos uborkával voltam úgy, hogy alig bírtam abbahagyni az evését, amit anya a piacon vett, szinte az egészet én ettem meg. :)) Most is rendeltem egy adaggal, ha jön a család látogatóba, hozzanak nekem a piacról. :)))


Aztán a kakaóóóó..... mostanában minden reggel KELL, hogy legyen itthon kakaó. :))) Bár ma már eldöntöttem, hogy most egy darabig megpróbálom kakaó nélkül kibírni, mert tele vagyok ragyákkal és félek, hogy a kakaó is okozhatja, úgyhogy most kakaómegvonás lesz. De azért ma reggelire még ittam két bögrével. :)))


Édesség, nasi nem annyira vészes, azok nélkül meg tudok lenni, nem napi szükséglet, de az előbb felsoroltak nélkül nehéz az élet manapság. :))


Érdekes azért, hogy ennyire meg tud változni a testünk és a szervezetünk. Kiváncsi leszek, hogy a szülés, szoptatás után ez mennyire fog visszaváltozni, vagy hogy egyáltalán visszaváltozik e.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése