2008. november 22., szombat

mai séta

 Ma gondoltam, hogy kimozdulok egy kicsit, mert kezdett hiányozni a program, ezért ebéd után felöltöztem jó melegen (sapka, sál, síkabát) és nekivágtam Hirschstettennek. Mi egy külvárosi kerületben lakunk, ahol nagy nyugi van és rengeteg zöldövezet, mellettünk pedig két percre egy tó is van, ahol nyáron fürdeni szoktunk. Szeretünk itt lakni, nagyon nyugis, mégis fél óra alatt bent lehetünk az 1. kerületben, ha akarunk.


Háromnegyed 2 körül indultam, szinte egyidőben velem Holle anyó nekiállt a párnáit rázogatni, mert hatalmas hóvihar szerüség alakult ki, de nem adtam fel és sétáltam tovább. :)) Néha már semmit nem láttam, mert a szempillámon is hópelyhek voltak, de sebaj, mentem rendületlenül tovább, mert mi sétálni akarunk a kis Lurkómmal. :)) Elsétáltam a közeli Dehner virágos áruházba (jóóó fél óra volt széllel szemben), ahol gyönyörű mikulás virágokat és jóóó drága, ámde gyönyörű advent koszorúkat láttam. Majd legközelebb, ha kocsival járok arra, akkor tuti veszek mikulás virágot, de most nem volt kedvem cipelni, nehogy a szél tönkretegye, így pár karácsonyfadíszt vettem. Idén arany-piros lesz a fánk, piros díszből egyenlőre többlet van, így aranyat keresek még hozzá, ma sikerült párat találnom. És jópofa karácsonyi szalvétát is vettem. Láttam ajtódíszeket is, de ezek már nagyon karácsonyosak voltak, azt pedig még nem szeretném kirakni, valami télit keresek, a karácsonyi még ráér. Most még a tökfejes őszi dísz van kint, de lassan már nem lesz aktuális.


Hazafele bementem a városi kertészetbe, ahol csütörtökön nyílt a karácsonyi vásár, de mire odaértem, újabb hóvihar lett, amitől én semmit nem láttam, az árusok pedig a portékájukat igyekeztek védeni a hirtelen leesett hótól és a széltől. Láttam ott is szép adventi koszorúkat, a tavalyit is ott vettük, majd a héten még átnézünk P-vel talán. Bemenekültem az üvegházba, ahol jóóó meleg volt és gyönyörű dekorációkat gyártottak ismét, idén a mesék világába kalauzolnak el minket a virágok és a díszletek, csináltam is egy csomó fotót, mert gyönyörűek.


Hazafele vettem még két óriáááási fánkot, igazi házi fánk, lekvárral és vaniliás pudinggal töltve, a vaniliást már be is nyomtam, nagyon fincsi volt!! :) Idén is van kint két stand, ahol házi szalonnákat, sonkákat, kolbászokat lehet venni, vettem kóstolónak füstölt sonkát, nagyon finom az is, teljesen más ízű, mint a boltban.


Mire hazaértem, már minden hófehér volt, Holle anyó rendes munkát végzett, csak várhatott volna még egy-két hetet azért.... szeretem a telet, a havat, de kizárólag karácsonykor. :))) Addig lehetne szép, andalgós, őszi idő, karácsonykor kis hó és utána újra szép, andalgós, őszi idő, majd hipp-hopp tavasz és nyááááár. :))) Tudom, hogy nem kívánságműsor, de azért jó lenne. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése