2008. november 18., kedd

pocakfotók

 Jóóóóóó reggelt,


ma korán kidobott az ágy, mert P korábban ment dolgozni, így gyorsan elindítottam a mosógépet, pár nap alatt összegyűltek a mosnivalók, úgyhogy ma házitündérkedek kicsit. :))


Vasárnap csináltunk pár pocakfotót a húgommal, mostanra sikerült lekicsinyítenem őket, így végre fel tudom pakolni. :)) Szerintem már egész nagyra nőtt a hasam, mi lesz majd később?!?!



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


és egy "mindentmegmutató" fotó:



 


 


 


 


 


 


 


 


Most már egész kényelmes "babaháza" van leendő gyermekünknek, ahol kedvére lubickolhat, táncolhat, alukálhat stb.... :))


Tegnap éjjel arra riadtam, hogy szerintem leúszott pár hosszt a hasamban, mert szinte éreztem, ahogy egyik oldalról a másikra fordul. Lehet, hogy olimpiai bajnok lesz egyszer? :)))


        

2 megjegyzés:

  1. Nagyon csini a pocakod! Látom nálad is beindult a növekedés!!! :o)
    (Ezt a felsőt vetted a Vögelében? Tök jóóóóó!!!)

    VálaszTörlés
  2. Már kevés nadrág kényelmes, gömbölyödök rendesen. :) Ez (is) Vögele-s felső, érdemes benézni sztem oda is! Jobb, mint a dújv.-i C&A... :)

    VálaszTörlés