2008. december 1., hétfő

kiruccanás

 Na, sikeresen hazaértünk a tegnapi kiruccanásunkról. :)) Nagyon jó volt kimozdulni itthonról egy kicsit, most frissen és kipihenve kezdjük az új hetet.


A keresztelő nagyon jól sikerült, érdekes volt megnézni, hogy hogyan zajlik az ilyesmi Ausztriában. Igaz, még Magyarországon sem voltam sosem keresztelőn, így nem tudom, hogy otthon ez hogy müködik, de itt igazán meghitt és barátságos kis megemlékezés volt a templomban is. A pap egy kedves, idős "bácsika" volt, érthetően beszélt németül is, csak mi voltunk, tegnap csak a mi kis barátnőnk volt, akinek a keresztelője volt. Kisnyuszi elég jól bírta a fennforgást, az elején csendben szemlélődött, nézte a sok csillogó díszeket és hallgatta a pap kellemesen rezgő hangját. :) De aztán a fele környékén szerintem kezdett neki unalmassá válni, hogy nem történik semmi, így elkezdett olyan keservesen sírni, hogy a szívünk szakadt meg. De anyukája igyekezett megnyugtatni, utána megint nyugalomban szemlélődött tovább. Aranyos volt nagyon. :)) A ceremónia körülbelül 20 percig tartott, utána elköszönt tőlünk a pap és mi közösen még megebédeltünk a családdal egy nagyon jó kis étteremben. Finom volt minden, aranyos kis tortácska is volt, polyás babával, rózsákkal, ahogy illik. :)) Kisnyuszi kapott egy halom szuper ajándékot, így anyukája is kicsit ünnepeltnek érezhette magát, ahogy bontogatta a színes csomagokat. :))


Délután nem jöttünk egyből haza, hanem Loipersdorfban a thermálfürdőbe mentünk és ott is aludtunk egy panzióban. A panzió maga a nyugalom szigete volt, barátságos háziakkal, egy hegytetőn. Este már fürödtünk egyet, P szaunázgatott, én pedig pihiztem. :)) Este fincsit kajáltunk, aztán fél 10-kor már ágynak estünk, kellemesen elfáradva. :)) A reggeli bőséges volt, utána újra felkerekedtünk a fürdőbe, P gyümölcsös és sós szaunakörön is részt vett, nagyon élvezte, én pedig olvasgattam, alukáltam, pihentem. :))) Még megebédeltünk Loipersdorfban, utána jöttünk is vissza, hogy ne kelljen annyira sötétben vezetnem. Kicsi Bohne élvezte a pihenést, viszont azt nem szereti annyira, ha vezetek, mert akkor eléggé virgonckodik a hasamban, kapok néha tőle egy-két boxolást-rúgást, hogy változtassak a poziciómon. :))))


Hazafelé szivárványt is láttunk, gyönyörű volt, nem tudom, hogy jelent e valamit, mindenesetre szeretem a szivárványokat. :))) Egyszer át is mentünk alatta kocsival, olyan jóóóó volt. :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése