2008. december 27., szombat

karácsony után

 Ez a karácsony is eltelt, most pár nap pihi szilveszterig, és kezdődik a 2009-es év, ami sok mindenkinek új dolgokat, élményeket hoz majd.


Tegnap megérkeztem a szüleimhez, már Tatabányától annyira éhes voltam egy jó husilevesre répával, és anyukám gondolatolvasó volt, mert azzal várt itthon. :)) Be is lakmároztam belőle délben és este is, nem tudom megunni. Volt még apa töltött káposztája is, az is finom lett idén is, és rengeteg nagyi féle süti, adtunk a kalóriáknak. :))


Tegnap jöttek a rokonok apához István napozni, volt dínom-dánom. :) Estére kidőlt az egész család, még megnéztem az Állítsátok meg terézanyu végét, bár pont lemaradtam a legjobb részről, mikor Csányi Sándorral korizik a Hámori Gabriella, de azért még egy kis részletet elcsíptünk az "álompasiból". :))))) Mondjuk, már láttam a filmet vagy 20-szor, de valahogy nem tudom megunni.


Tegnap délután Kicsi Bohne baba is forgolódott, végre megmutatta magát a nagyinak is, anya szerint a kis gerincét lehet néha érezni, mikor fészkelődik a kuckójában. Este szerintem a popóját és a fejét is néha oda-oda koccantotta a hasamhoz, mert néha csak lestem, hogy mennyire erősen érzem. Aranyos volt nagyon, szerintem már megérzi, mikor teszem én rá a kezem a hasamra, mert nálam sosem hagyja abba a mozgolódást, de másoknál még szégyenlőske. :))


Ma van a 24. hét kereken, majd délután csinálunk aktuális pocakfotókat, de most bemegyek a városba kicsit körülnézni és shoppigolni.


Szép napot Mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése