2008. december 2., kedd

készülődések karácsonyra

 Ma sikerült délig pizsiben üldögélnem a gépnél, ismét győzött a lustaság, nem volt kedvem nekiindulni és kimozdulni a lakásból igazán. :)) De mivel még nem volt adventi koszorúnk és semmi karácsonyi dekorációnk, ma már mindenképp körbe akartam nézni, hogy mik maradtak a nagy roham után a virágárusoknál.


Először sikerült egy nagyon szép mikulásvirágot találnom, kis arany dísszel, ezt minden évben veszünk és az előszobában, a cipősszekrényre teszünk, hogy ha valaki belép, máris karácsonyi hangulat kapja el. :)) Az adventi koszorúk már nem annyira tetszettek abban a virágos üzletben, ahol a mikulásvirágot találtam, így inkább mentem tovább, nem akartam egy olyan valamit megvenni, ami nem is annyira tetszik, csak végszükség esetén.


Átmentem a holland virágos üzletbe, ott általában szép dolgok szoktak lenni, sikerült is találnom egy szép adventi díszt, négy gyertyával, ami igaz, hogy nem koszorú, de nekem nagyon tetszik és passzol is a nappaliba, ráadásul le is volt árazva, úgyhogy egyből lecsaptam rá. :)) Sikerült még pár karácsonyfadíszt is beszerválnom, idén megtörve az eddigi évek megszokását, a kék-ezüst helyett piros-arany színben fog pompázni a karácsonyfánk, már egy jóóóó nagy szatyornyi díszt gyüjtöttem össze, persze apránként, mert P így is a fejét fogja, ha már megint díszt lát nálam. :)))


Hazafelé még benéztem a C&A-ba is, kismama farmert kerestem volna, mert amit legelőször vettem, már kezd kicsit kényelmetlen lenni, tegnap abban vezettem hazafelé, és Kicsi Bohne majd' szétrúgta a háza falát belülről, annyira kényelmetlen volt már neki, ahogy kicsit bevágott a hasamnál a gatya alja... :((( Megígértem neki, hogy megoldom a problémát, de sajnos ma nem jártam sikerrel, ellenben sikerült egy télikabit vennem!!!!! Két hétig keresgéltem az elmúlt hetekben, eredménytelenül, most mikor nadrágot keresek, akkor találok kabátot, jellemző. :))) Sima fekete tolldzseki, jó melegnek tűnik és barátságos ára is volt, ennyit hajlandó voltam kiadni rá. Még nőhet bele a babaház is, talán kihúzom vele a telet... remélem legalábbis. :)))  Majd a héten felavatom, elvileg megyek a karácsonyi vásárokat megnézni csütörtökön is és pénteken is, meglátjuk, hogy mennyire meleg az új kabát. :))


Kicsi Bohne egész jól viselkedik, bár már kezdi kifejezni nemtetszését pár dologra, mint például úgy néz ki, hogy nem annyira szereti, ha vezetek, mert akkor egyből box edzéseket tart, és azt sem szereti, ha előlre dőlve ülök és úgy netezek, mert akkor újra beindul a boxolás. :))) A kényelmet, a pihit szereti nagyon, akkor egy szava sincs. :))) már most imádja a luxust, úgy látszik. :))


 

2 megjegyzés:

  1. Hella! Azért jó lenne, ha a jövő heti puncsozásra is tartogatnál a kabát kipróbálásból :)

    VálaszTörlés
  2. No para, most letesztelem a puncsivós helyeket, hogy jövő héten már célirányosak lehessünk!!! :P

    VálaszTörlés