2008. december 20., szombat

23. hét

 Egy újabb hét, újabb centiméterek a haskerületben és egy virgoncabbnál virgoncabb rosszcsont a pocakban. :)) Persze kicsit szemtelen is, mert most itt volt a nagymamája, de neki nem mutatta meg az attrakcióit, mert főleg éjjel volt aktiv, nehogy a nagyi meg tudja nézni a mozgolódást. Sebaj, majd jövő héten, ha megyek haza, talán majd ott el tudjuk csípni a hullámzásait. :))


Délután elmentek anyáék haza, én pedig még szaladtam (kocsival) egy kört az utolsó karácsonyfadíszek beszerzése ügyében, ugyanis még nem volt csúcsunk a karácsonyfára, de most már ez is kipipálva. :)) Kicsit feldíszitettem a nappali ablakot is karácsonyfaégőkkel és kitettem a karácsonyi lámpásainkat az erkélyre is, ahol mindig esténként gyertyát szoktam gyújteni a hangulat kedvéért. Most már jöhet a karácsony!!!


2 megjegyzés:

  1. Ennek a fotónak valóban karácsonyi hangulata van!:)
    A pocakod pedig nagyon szép!:))

    VálaszTörlés
  2. Már csak a hó hiányzik az igazi karácsonyi hangulathoz, de állítólag idén sem lesz fehér karácsony. :(

    VálaszTörlés