2008. december 13., szombat

22. hét

 Megint eltelt egy újabb hét, csak úgy rohannak a napok, pedig nem is dolgozok. Mi lenne, ha még a napi 8 óra munka is benne lenne ezekben az eseménydús hetekben? :))


A héten szerintem Bécs összes létező karácsonyi vásárát bejártam, először a húgomékkal, ma pedig a magyar lányokkal találkoztunk a Museumplatzon, de megint megfogadtam, hogy SOHA TÖBBET szombaton városi séta, mert valami hihetetlen, ami ma is volt.


Ma HannahNyuszi barátnőm jött az unokaöccseivel és a párjával Bécsbe, mert az unokaöcsiknek csak a mai nap volt jó, ezért lett szombatra téve a puncsivászat, pár magyar lány is ráért, akiket a nők lapja egyik fórumáról ismerek, így összehoztunk egy közös puncsolást. Hideg is volt, szerintem háromnegyed Magyarország is itt volt Bécsben, úgyhogy a találkozáson kívül elég negatív véleményem van a mai napról sajnos. A puncs finom volt, de aztán délután kimenekültünk a városból és eljöttünk ide hozzánk a kertészetbe a karácsonyi vásárba, ahol végre nem löktek két percenként oldalba, hasba stb..., nem kellett 3 km-t a klotyóra várni és egyből tudtunk kaját is venni, mert nem volt akkora sor. Szerintem a kis vendégeim is jól érezték magukat, sétáltunk egyet, aztán ők elindultak haza, mert Magyarországra mentek.


Én pedig bevágódtam a kádba, engedtem jó kis habos fürdőt és újra felmelegedtem, most pedig élvezem a semmittevést és pihenek. Holnapra is pihit iktatok be, majd hétfőn megy a hajtás tovább, még az utolsó kör karácsonyi ajándék vásárlás, délután nődoki látogatás, este anyós-após látogatás, vacsira megyünk át hozzájuk.


Csináltam megint pár pocakfotót, alakul a babaháza a Kicsi Bohne Babának. Nekem már most olyan nagynak tűnik a hasam, mi lesz majd kb. két hónap múlva? :)) Már most sem látom a bokámat és a többit.... :)))




 


 


 


 

2 megjegyzés: