2008. december 6., szombat

Mikulás

 Remélem, mindenki jó gyerek volt és nem virgácsot kapott a krampusztól, hanem finom csokikat a mikulástól. :))) P családjában nem divat a mikulás ajándékozás, de én nem hagyom magam, évről évre készítek mindenkinek meglepit, és érdekes, mennyire tud P is örülni neki. A szülei is kapnak mindig valami apróságot, szokják csak, hogy ha Kicsi Bohne is már köztünk fog élni, akkor ünnepelni fogjuk a mikulást. :))


Délelőtt az UNO Cityben voltunk, nemzetközi bazár volt, minden évben megrendezik karácsony előtt egy szombaton, most épp mikulásra esett, ismét rengetegen voltak, de megérte megnézni. Különböző országok állítanak ki standokon helyi tárgyakat, édességeket, ételeket, amit meg lehet venni, az árusok népviseletben vannak, néhol helyi zene is szól, nagyon jó hangulat van. Egy másik csarnokban pedig mindenféle finomságot lehet kóstolni, ott is országok szerint vannak a standok berendezve, lehet kapni igazi amerikai browniest, ami isteni volt, német perecet, holland sajtokat, francia borokat, és idén először Magyarország is részt vett egy nagyon szépen és ízlésesen felállított standdal. Ettem is finom gulyáslevest igazi magyar fehér kenyérrel, utána pedig pogácsát kaptam ajándékba. Hát igen, a magyar vendéglátás, itt a pogi ajándékban volt!!!!! És nagyon finom sajtos pogácsa volt. Lehetett még kapni igazi rétest, volt meggyes és mákos, eszterházy szelet és magyar borok is. P csak mosolygott, hogy mennyire jóízűen kanalaztam a gulyás levest és tömtem magamba a pogácsákat, meg is jegyezte, hogy látja, hogy a babánknak izlik a magyar konyha specialítása. :)))


A végén annyira tele lettünk, hogy mozogni alig tudtunk, mondjuk P vitte a pálmát, ő kóstolt valami hússal töltött izét az oroszoknál, aztán egy tavaszi tekercset a koreaiaknál, utána evett valami csicseriborsós csirkés akármit rizzsel a kínaiaknál, heringes szendvicset az ukránoknál és végül már csak a szeme kívánta, de tavaly annyira izlett neki, hogy idén sem hagyta ki a füstölt heringet hagymával a skandinávoknál. :)))) Most jóízűen alszik a kanapén, annyira jól lakott. :)))


Szóval érdekes délelőttünk volt, viszont rengeteg ember nézelődött,  kicsit meg is fájdult a fejem a zsibongástól. Délutánra nem szerveztem programot, ma pihi nap lesz, már rámfér, elfáradtam az utobbi napokban. :))


Ho ho ho..... happy Nikolo, most megyek én is lepihenek kicsit. :)))



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése