2008. december 19., péntek

éjszakai élet

 Lassan már ismerni fogom itt a környéken az összes kukorékoló lakót, tudom, melyik ablakokban van legtöbbször fény 3 körül és tudom, mikor indulnak hajnalban az emberkék dolgozni az első busszal stb...


Éjjel P a nappaliban akart aludni, de mivel anyáék itt vannak, jobbnak láttam, ha a hálóban tér nyugovóra, hogy reggel ne zavarják a koránkelők. :)) Nekem sikerült este 11-től hajnal 2-ig aludnom, de utána kicsi fiúnk újra fitnessezni akart, mert nem igazán akart lenyugodni. :)) először éhes volt, így 3 körül feladtam a visszaalvás próbáit és kimentem a konyhába tejet inni és picit enni, utána a nappaliba dőltem le, néztünk tévét, hallgattunk babazenét, de fél 7-kor, mikor már a 40. babazene dalnál tartott az mp3 lejártszóm, még mindig ficánkolt ezerrel, nem akart aludni. :))) végülis minek az??? :) Kinek van szüksége alvásra? :)))


Forgolódtam jobbra, balra, maradtam a hátamon, kitakartam magam, betakartam magam, lábam alá tettem a szopipárnát, átkaroltam a szopipárnát, de SEMMI nem segített, ő éjjel tornázni akart, nincs mese. :))))


Valamikor reggel sikerült elaludnom, addigra nyugi lett, persze 9 körül már hallottam, ahogy a szüleim ébredeznek, úgyhogy jó vendéglátó módjára felkeltem én is és előkészítettem a reggelit. Ez van, majd alszok karácsonykor. :))))


Most anyáék shoppingolni mentek, de én már nem vállalom be a tömeget, inkább itthon pihizek, van mit csinálni a lakásban is. Délután majd körbejárunk pár karivásárt, bár elég béna idő van, olyan igazi "nemdugomkiazorrom" idő. :))) De feláldozom magam, mert kaptam megint jó kis hazai finomságokat, mint például piacos kovi ubi, savanyú káposzta a karácsonyi töltött káposztához és nagymami sütijei. :))))


Megyek is, lemeózom a kovi ubit, hogy nem romlott e meg tegnap óta.... :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése