2008. december 28., vasárnap

jön a fagy

 Azt hiszem, lassan elő lehet venni a tundra bugyikat, jégeralsókat, sízoknikat és társaikat, mert ma már elég szépen megérkezett a fagy. Délután a barátaimmal találkoztam, este 7-kor már kaparni kellett a jeget a kocsiról, pár óra alatt jégvirágos lett, ilyen is már régen volt. Utálom a hideget, a telet, nyarat akarok, napsütést!!!!!!!


Délután a kedvenc kávézónkban sütiztünk a csajszikkal, és átestem az első igazi "pofáraesésen" pocakosan, éppen jöttem fel a wc-ről, ami az alagsorban van, mikor a nagy odafigyelésben megbotlottam és a reflexemnek köszönhetően csak a tenyerem csattant a kövön, a hasamnak nem lett baja. Már vártam erre, gondoltam hogy engem sem fog elkerülni egy hasonló baleset, de szerencsére nem történt baj. Még a jégtől félek kicsit, hogy az utcán egyszer kiszúsznak alólam a lábaim, de reménykedek, hogy nem lesz akkora tél már.


Kedden megyünk anyával potya ultrahangra, már nagyon várom, teljesen felvillanyozódtam a lehetőségre, mert az egyik ismerősöm egészségügyben dolgozik és most tanulja az ultrahangot, amihez mindig örül, ha jelentkezőket talál, akiken gyakorolhat. Kedden pont ráér, hogy megnézzen engem is és egy másik barátnőmet, aki szintén babát vár, így a visszaindulásom előtt még elviszem anyát, hogy megnézhesse az unokáját kicsit. Bár már előre közölte, hogy még nem profi és nem ígéri, hogy mindenét megtaláljuk a babának, de azért én már annak is örülök, hogy kicsit be tudunk majd lesni a babakuckóba. :)) Ha már látom a kis szivecskéjét verni, akkor megnyugszok pár hétre megint. :) Érdekes lesz, mert a mi babánk 24 hetes, a barátnőmé olyan 13 hetes, lesz különbség a két rosszcsont között. Már váááááárom nagyon!!!!

2 megjegyzés:

  1. Jó reggelt! Azért tényleg vigyázz el ne csússzál tesóka ;-)

    VálaszTörlés
  2. Igyekszek azért majd odafigyelni! :))

    VálaszTörlés