2008. december 7., vasárnap

és újra itt

 megint.....


a szokásos hajnali randi.... sikerült eddig kb. egy órát aludnom. Olyan, mintha fel lennék pörögve, csak nem tudom, hogy mitől, mert sem kávét, sem colát, sem szénsavas üditőt, sem teját nem ittam...a lábaim nehezek, mint a kő, zsibognak.... az agyam jár, kattog, minden hülyeségen, minden apróságon, pedig én ki akarom kapcsolni, de nem megy. :((


Jaaaaj de messze van még április, mert szerintem ez az éjszakai kukorékolás el fog kísérni addig és utána amúgy is lesz benne részem rendesen, ha majd a babám sűrűn éhes lesz az elején.


Jó lenne tudni, hogy lehet e ez ellen valamit tenni, vannak e trükkök, praktikák, amik segítenének.... de hallottam már egy-két babás ismerőstől, hogy ők is hasonlóan virrasztottak, míg a babára vártak.... ezek szerint ez nem egyedi eset, ez már biztos.


elindítom újra  a babazenét, hátha még nem unja Kicsi Bohne és ki tudom ezzel cselezni, hogy aludhassunk....


azért ha valakinek lenne bevált ötlete, szívesen hallgatom, néha jó lenne több éjszakát is átaludni egymás után......

2 megjegyzés:

  1. Szegény,kicsi Bambikám!:( Pedig úgy örülnék, ha reggel nem találnék itt hajnali beszámolót, mert édesen alukáltál egész éjjel!!

    VálaszTörlés
  2. Annak én is örülnék, de sajnos az nem mindig sikerül. Azt hiszem, hogy a pattanások mellett az álmatlanságot is felírhatom a változások listájára. :) ez van... De ma pihinapot tartok. :)))

    VálaszTörlés