2008. december 8., hétfő

stresszmentes karácsony

 Idén először érzem úgy, hogy nagyon ügyesen és időben sikerült elintézni mindent karácsonyra. Régebben mindig az utolsó pillanatokra halasztottuk a bevásárlást, készülődést stb, de idén már okosabbak vagyunk/voltunk.


Bár az is igaz, hogy idén kivételesen szinte mindenkinek egyből megvolt az ötlet az ajándékra és nem kellett céltalanul kóborolni az áruházakban, hogy vajon ki mit kapjon. :)) És jó dolog az internetes vásárlás is, megrendelem, kifizetem és házhoz hozzák, nem kell a tömegben keresgélni, egyszerűen imádom!! :)


Holnap még egy utolsó kört megyünk P-vel, mert valószínűleg szabadnapos lesz, és elvileg kész minden!!!


Idén újítunk a fával is, mert eddig kék-ezüst színben pompázott a fánk évről évre, mivel ezeket a díszeket még én hoztam a háztartásba, de idén már újítani szerettünk volna és piros-arany színű lesz. Már egy elég nagy szatyornyi díszt sikerült összegyűjtenem, már csak a gyertyák hiányoznak, mert P-ék családjában az a divat, hogy gyertyákat gyújtanak a fán, nálunk pedig a karácsonyi égők nem hiányozhatnak, így mindkettő van a mi fánkon mindig. :)) Tavaly vettem egy aranyos hóemberkét is, aki egy lámpást fog, az volt kint télen az erkélyen, holnap felhozzuk őt is a pincéből és újra elfoglalhatja a helyét. :)


És jöhet a karácsony, rajtam már nem múlik semmi. :)) Ja és ma vettem egy cd-t is, amin Elvis énekel karácsonyi dalokat, most éppen azt hallgatom, bár nem egy nagy szám, kicsit jobbat vártam. Még jó, hogy van a laptopon pár karácsonyi dal, így nem maradunk zene nélkül 24-én. :)


A menün még gondolkodok, de azt hiszem, idén is csinálok töltött káposztát, a tavalyi első próbálkozásom ugyanis nagyon jól sikerült, így talán repetázhatnánk belőle idén is. Még kitaláljuk, hogy legyen, de már nézegetem a neten is a tippeket, ötleteket.


Most már várom a karácsonyt, kezd megjönni a feelingem hozzá, pláne ha belegondolok, hogy jövő ilyenkor már egy kis emberke körül fog foroni a világ és vele együtt fogunk készülődni a karácsonyra. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése