2008. december 29., hétfő

stresszes nap

 


Ma elég stresszesre sikerült a napom, bár nem így terveztem. Anyával reggel bementünk a városba korán, hogy elintézzük a kuckómba a digi tv-t, de fél 10-kor az utcán állt a sor vége, így inkább nem álltunk be a sorba, hanem folytattuk a programjainkat. Voltunk bababoltban, de nem volt nagy szám, utána kimentünk terhesgatyót nézni a C+A-ba, de nem igazán találtam, mellette bementünk a Humanicba, ahol végre találtam egy bőrcipőt, ami 15 ezerről le volt árazva 10 ezerre, kényelmes volt, tetszett, pont olyan, amit már hónapok óta kerestem. Nem is vaciláltam, megvettem. Rögtön bele is bújtam, mert már fázott a lábam, így abban folytattuk a körutunkat, persze kocsival. A cipőt 10:20-kor vettük, mentünk még Vögelébe, újra visszamentünk a digi tévéhez, ahol elintéztük, amit akartunk, majd mentünk volna a mamámhoz ebédre. Fél 12-kor anya észrevette, hogy a vadiúj cipőnek el van szakadva a varrása, vihettük vissza. Tehát nem egész másfél óra múlva újra a Humanicban voltunk, ahol vissza szerettem volna cserélni a cipőt. A válasz: sajnos nem lehetséges, mert már VOLT A LÁBAMON!!!!!! Néztünk ki anyával hülyén a fejünkből, hogy hogy derült volna ki az ilyen hiba, ha nem lett volna a lábamon a cipő?!?!? Erre az ő megoldásuk, hogy hagyjam ott, elküldik KERMI-hez, megjavittatják stb... mondtam, hogy holnap indulok vissza Bécsbe és nyárig már valszeg nem készülök haza, így nekem erre nincs sem időm, sem kedvem, más megoldást szeretnék. Na, erre kaptam egy címet a cipészüktől, hogy vigyem el (ÉN!!!!!!) oda, csináltassam meg és a számlát majd ők rendezik. Ok, be a kocsiba, el a cipészhez, akinél az volt kiirva, hogy csak délután 4-től 7-ig van ott, de semmi telefonszám, hogy megkérdezhessük, hogy ma, azaz a két ünnep között is nyitva van e. Erre elmentünk egy másik cipészhez, aki miután meglátta a cipőt, azt mondta, hogy ő ezt nem vállalja, nem tudja megcsinálni, ez gyári hiba és sima, snassz cipész ezt nem tudja megcsinálni, mivel a varráshoz ők nem férnek hozzá. Irásban sajnos nem adta, de ők a legjobb cipészek a városban, tehát megbízok a véleményében. Felhivtam a Fogyasztóvédelmet, akik "megnyugtattak", hogy nincs olyan jogszabály, hogy 3 napon belül a cipőt is ki KELL cserélni, az eladók hozzáállásán és jóindulatán múlik, hogy az én esetemben visszaadják a pénzt vagy sem, de ha nem elégszek meg a végeredménnyel, akkor beperelhetem őket. Na, még benéztünk a hugommal egy másik cipőboltba, ahol találtam egy másik cipőt, ami a célnak megfelel, bár azért a másik jobban tetszett, de most télre kellett valami, igy megvettem ezt a másikat egy újabb 10 ezresért.... 2-re mentem kozmetikushoz, a tesómnak otthagytam a hibás cipőt és ők kimentek a barátjával újra a Humanicba és a tesóm barátja kiverte a balhét. Azt mondta, hogy ő addig onnan el nem jön, míg meg nem kapja a pénzt, mert nevetséges, hogy másfél órával később gyári hiba miatt nem hajlandóak bármit is tenni. A vége az lett, hogy felhivtak vmi területi vezetőt, aki rábolintott, hogy adják vissza a pénzemet, így visszakaptam a 10ezresemet, de ez a napi mérgelődés még valahogy mindig bennem van. Nevetséges komolyan, hogy Magyarország még mindig itt tart, hogy ilyen piti dolgokon sz@rakodik. A Humanic is lejáratta magát a szememben, mert ez a hozzáállás szégyen szerintem.


Úgyhogy "remek" napom volt, utána azért megszépültem, volt kozmetikus és fodrász is, aztán jöttem is haza, mert iszonyat hideg volt, minusz 6 fok, brrrrrr.....Anya krumplifőzelékkel várt, már két tányért leküldtem Bohne Babának, szereti ő is. :)))


Holnap reggel még mozizunk egyet, benézünk a babakuckóba Kicsi Bohne Babához, utána indulok vissza Bécsbe. P ma már hívott, hogy hiányzunk neki, holnap már hallgathatom a horkolását újra. :))) Azt azért nem árulom el neki, hogy az elmúlt napokban kifejezetten jól aludtam, egyszer sem keltem fel éjszakánként... ;) :))

2 megjegyzés:

  1. Vigyázz magatokra,és ne stresszelj túl sokat!
    Árt a szépségnek:)),főként a babának!:)

    VálaszTörlés
  2. Igyekszek nem stresszelni, nem ér annyit egy cipő sem és más sem, hogy Kicsi Bohne szenvedjen miattuk! :))) Az én szépségemnek pedig semmi sem árt... ;) :))))))

    VálaszTörlés