2008. december 11., csütörtök

karácsonyi vásárok

 Az elmúlt két napban szinte az összes karácsonyi vásárt leteszteltük a húgomékkel, és meg kell állapítanom, hogy a gyerekpuncs Schönbrunnban és a Museumplatzon a legfinomabb, a Karlskirchénél felejthető. A városházánál csupa túrista tömörül, onnan inkább menekülni kell, de a Múzeumnál, Schönbrunnban és a Karlsplatzon elég kényelmesen lehet sétálni, nézelődni. Az utolsó kört itt nálunk a kertészetben tettük, P is csatlakozott két puncs erejéig, ez a legbarátságosabb kis vásárka szerintem, semmi túrista, kellemesen hangos karácsonyi zenék, szebbnél szebb karácsonyi dekorációk és nagggggyon finom óriás töltött krumpli. :) Nyami... Jövő hétvégén még anyáék jönnek Bécsbe, addigra már tudom, hogy melyik vásárba érdemes még kilátogatni, profi puncskóstoló leszek. :)


Ma megismerkedtem a magyar doktornővel, aki a kórházban dolgozik, amit választottunk, nagyon szimpatikus és a párja a főorvos a nőgyógyászaton, úgyhogy nem leszünk rossz kezekben. :) Mint kiderült, a párja csinálta októberben a nyaki redő vizsgálatot, sejtettem én akkor is, de nem mertem rákérdezni. :) Kedves volt mindkettő, mondták hogy nyugodtan forduljak hozzájuk, ha kérdésem lenne és találkozunk áprilisban. :)))


Holnap megyünk reggel 9-re a kórházba, nagy szervi ultrahang, remélem, hogy minden rendben lesz, jó lesz kicsit meglesni Kicsi Bohne babát. :) Ma a buszon és a metrón elég aktiv volt, de aztán most meg akartam mutatni a tesómnak, hogy már lehet érezni, ha ficánkol, erre most csakazértsem mutatta meg a bukfenceit, csak lightosan mozgolódott, ha megbökdöstem. :))) Nem egy szófogadó gyerek, remélem, hogy nem tartja meg ezt a szokását áprilistól. :)))


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése