2008. december 18., csütörtök

évzáró

 Este a hoteles évzárón voltam, 6-kor kezdődött, de egész délután fáradt voltam, nem igazán volt kedvem kimozdulni, ráadásul az eső is elkezdett esni, úgyhogy majdnem késve indultam el. Nem igazán szeretek a városba kocsival menni, de most mégis az mellett döntöttem,mert elvileg 20 percre volt az étterem a lakásunktól. Csakhogy az autopályán, ami a legrövidebb út lett volna, baleset volt, így kígyozó sor állt már, mikor felhajtottam, de még időben le tudtam menni, egy másik utat választva, ami bevitt a városba, így nem késtem el, sőt majdnem elsőnek érkeztem, mivel a többiek is a dugók fogságába estek. :))


Egész jól sikerült este volt, szuper volt az étterem, szuper a kiszolgálás, finom volt a vacsi és a társaság is jó hangulatú volt. Az egyik pincér magyar volt, így az is passzolt az estéhez. :)) Mindenki örült nekem, gratuláltak a kis kukacosunkhoz, tényleg jó kis este kerekedett a végén. És ami számomra egy naggggggyon plusz pont volt: az étterem NEM DOHÁNYZÓ, tehát a cigiseknek ki kellett mindig menniük az étterem elé, ha rá akartak gyújtani.


Kaptunk a főnökasszonytól megint kis ajándékot, vásárlási utalványt a DM-be és kis karácsonyi csokit, a kaját, italokat is ő fizette. Mi egy karikatúrát ajándékoztunk neki és a férjének, ami nem úgy sikerült, ahogy mi terveztük, de szerencsére a főnökasszonyunknak nagyon tetszett és el volt ájulva tőle. :))) Tehát a végén jól jöttünk ki a dologból.


Kicsi fiúnk kapott a recepciós főnökasszonyomtól (aki mellesleg leszbikus) egy vagány farmernacit, egy szintén vagány, laza felsőt és két kis zoknit, amik nagyon édesek. :)) Ő lesz a Recis nagynéni, tisztára be van zsongva, hogy ő már tíz éve a hotelben dolgozik, de a mi Kicsi Bohne babánk lesz az első Hotel Recepciós Baby. :))) Tényleg mindenki jó fej volt, de valahogy mégsem hiányoznak annyira. Így jó volt velük találkozni, de maga a munka, a stressz, a káosz, nem hiányzik valahogy. Meg is jegyezték, hogy sokkal kipihentebbnek, nyugodtabbnak nézek ki és szinte megszépültem... :)))) Hiába, a sok semmittevés csodákra képes. :)))


Nemrég értem haza, megpróbálok gyorsan aludni, mert holnap délelőtt még kicsit szaladgálnom kell, P is egész nap dolgozni fog, úgyhogy hamar eltelik majd a nap.


Szép álmokat!

1 megjegyzés:

  1. Fél 1-kor akartam sms-ben megkérdezni, jó volt-e a buli,de aztán nem tettem,mert nem akartalak felébreszteni:) Remélem,addigra tényleg alukáltál!

    VálaszTörlés