2008. december 30., kedd

mai mozi

 Már újra Bécsben vagyok, szerencsésen visszaértem, alig volt forgalom kifelé, ismét megúsztam a vendégmunkások invázióját. :)) Hazafelé még benéztem a Brendonba Budaörsön, vettem egy újabb könyvet, egy naplót az első hónapokra, ahol követni lehet, hogy evett e a baba, mennyit aludt stb.. és egy hármas kis zoknicska csomagot, amin vitorlás van. Hiába, nem tudok a hajóktól megszabadulni, bár nem is akarok. :))) Hoztam 2009-es nagy Brendon katalógust, majd este elalvás előtt áttanulmányozom a kínálatot.


Utána még átnéztem az Auchenbe és az Ikeába is készültem, de annyian voltak az Auchenben, hogy inkább kimenekültem, a fele cuccot meg sem vettem, amiért beindultam, mert nem volt türelmem a sok tülekedő ember között szlalomozni, hanem inkább beültem a kocsiba és indultam is tovább. Itt délután lementem a boltba és megvettem mindent, ami a lencsefőzelékhez kell majd elsejére. :))) Már csak gyerekpezsgőt kellene valahol találnom, hogy holnap én is koccinthassak éjfélkor. :))


Reggel kimentünk anyával Kulcsra a klinikára megnézni Bohne babát, mert az egyik ismerősünk ultrahangos suliba jár, és szeretett volna rajtam gyakorolni, aminek én sem voltam az elrontója, legalább moziztunk egyet anyával. :))) Jött egy barátnőm is, ő a 12. hétben van,  az ő anyukája is eljött mozizni. Először velem kezdtük, nálam könnyebb dolga volt az ismerősünknek, mert már akkora a baba, hogy egyből bejött valamelyik porcikája, testrésze. :))) Láttuk a fejecskéjét, agyát, szivét, kezecskéit, lábacskáit ééééééééés a kukiját is. :))) Úgy széttette a lábát, hogy ismét nem volt kétség, hogy mit növeszt a lába között. :))) Már érdekesen fura pozicióban feküdt, mert a feje lent volt valahol jobbra a köldökömtől, a gerince, teste jött felfelé S alakban és a lábai pedig a bal oldalamon, a mellem alatt volt nem sokkal. :))) Tiszta kígyóemberke lesz, ahogy így tekeredik. :)) Aranyos volt, jó volt megint látni, hogy minden rendben és jól elvan a kuckójában. :))


A barátnőmnek még nagyon picike volt a babája, nem is nagyon tudta megtalálni az ismerősünk, de azért azt lehetett látni, hogy ő is jól érzi magát a kuckójában, mert izgett-mozgott rendesen. :))) Hihetetlen, hogy nemrég még Kicsi Bohne is ennyire kis pirinyó volt, most pedig már a feje is alig fér bele a képbe.


Íme az újabb sztárfotó, ami bizonyítja, hogy Kicsi Bohne Úrfi növekszik a pocakomban:



és kicsit nagyobb méretben és a "bizonyíték" bekarikázva :)))) 



Most már ma volt a harmadik hely, ahol kisfiút mondtak, tehát szerintem nem igazán érhet meglepetés minket. :)) Este már nézegettem a babaágynemüket, függönyöket stb, valami jópofa fiús motívumot keresek, amivel majd szépen kialakíthatjuk a babaszobát. :)) Nehéz a döntés, de MÉG van idő, úgyhogy nem fogok unatkozni az elkövetkezendő napokban, hetekben. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése