2008. december 25., csütörtök

kiskarácsony, nagykarácsony

kisült e már a kalácsom? :)))


Jaaaaaaj, kajára már gondolni sem bírok, annyit ettünk tegnap és ma. :))) Báááár, a kókuszgolyókból még van pár szem, valahogy azokat nem tudom megunni, nagyon finomra sikerültek. :))


A tegnap este nagyon jól sikerült, gyönyörű lett a karácsonyfánk is az arany-piros díszekkel, nem bántuk meg, hogy idén újítottunk, sokkal melegebb és barátságosabb, mint az ezüst-kék volt.


A vacsi is jól sikerült nagyon, csináltam töltött kápit, utána sörös csirkét párolt zöldséggel és petrezselymes krumplival, utána sütik és pogácsa volt, este már alig bírtam megmozdulni a sok kajától. :))) Tegnap még kértem egy "apróságot" P-től karácsonyra, hogy én megfőzök mindent estére és előkészülök, de ő mosogasson el, mert rendesen elfáradtam estére. Aranyos volt, mert szó nélkül eltakarította a romokat ma reggel. :)) Nem tudom, hogy mi van vele mostanában, de egész érzelgős lett, tegnap rózsákkal állított haza, hogy hozott nekem karácsonyi rózsákat, a fa alatt pedig egy kis csomagocska volt, amiben egy nyaklánc lapult, rajta pici szív alakú medál Svarovski kristályokkal kirakva. :)) Úgy látom, hogy már most rengeteget változtatott rajta a fia érkezése, ami számomra nem hátrány, sőőőőőőt. :)))) Tartsa is meg jó szokását ezentúl is. :)))


Ma reggel kicsi fiunk is "bejelentkezett" nálunk, éppen ébredeztünk fél 10 körül, amikor rákezdett a szokásos box edzésére, gyorsan fogtam P kezét, rátettem a hasamra, erre akkorát belerugott, hogy még P is elkapta a kezét, olyan jót nevettünk rajta. :))))) biztos így kívánt boldog karácsonyt nekünk és közölni akarta, hogy jövőre már ő is át szeretné élni ezt a sok csillogást, ami a karácsonnyal jár. :))


Délután pedig P legjobb barátjáéktól kaptunk egy Brumi macit Kicsi Bohne babának, olyan kis aranyos. De megígértették velem, hogy nem tarthatom meg magamnak a macit, tényleg oda kell adnom a fiunknak. :))) nem is értem, miért gondolnak ilyesmit rólam, hogy esetleg magamnak akarom megtartani?!?! :)))))


Holnap reggel hazamegyek pár napra, feltöltődök családi karácsonnyal is, meglátogatom a barátaimat, eszek otthon is finomságokat, és szilveszterre újra Bécsben leszek, hogy P-vel köszönthessem az új évet, ami rengeteg szép és jót tartogat majd a mi kis családunknak!! :)


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése