2008. december 4., csütörtök

újabb kedvenc?

 Ma reggel megkívántam a tejet..... igen, a TEJET!!!! Én, aki szinte soha nem iszok tejet, maximum, ha kakaót csinálok. Kinyitottam a hűtőt és megláttam a friss tejet, amit tegnap vettem sütihez, és hivogatott, hogy igyak belőle. :))) Megittam egy nagy bögrével.... érdekes, lehet, hogy új kedvencem lesz? Nem is volt rossz. De akkor miért nem ittam eddig ilyet? :)))


Furcsa a szervezet, ahogy változnak az étkezési szokások. Volt, amit eddig nem ettem meg annyira, mint például az alma, most pedig nincs nap alma nélkül. :) Anya mindig mondogatta, hogy majd ha babát fogok várni, meglátom, hogy sok mindent meg fogok enni, amit eddig nem ettem. Nem akartam neki elhinni, hihetetlennek tűnik. Aztán tessék.... kezd tényleg igaza lenni. :)))


Gyerekkorom óta utálom a gombát amúgy. Nagyon.... csak akkor gyűröm le, ha vendégségben vagyok és nem tudják, hogy nem szeretem, de akkor sem rágom szét, hanem csak lenyelem udvariasan. :))) anyával van egy egyességünk, hogy ha valamikor rámjön, hogy imádni fogom a gombát és saját akaratomból gombaevésre vetemednék, akkor kap tőlem egy üveg parfümöt. :))) már idejét sem tudom, hogy mikor hoztuk ez az egyességet, de azt tudom, hogy nagyon régen. Mondanom sem kell, hogy parfümöt még nem kapott, mert még mindig nem szeretem a gombát.... de ha így haladok, mint ahogy a tejet, almát is megszerettem, lehet hogy áprilisig még parfümöt is kell ajándékoznom anyukámnak????? :))


 

2 megjegyzés:

  1. Köszönet Szüleidnek az udvariasságra nevelésért, így az én Anyum még mindig nem tudja, hogy csak ezért etted meg az sk. gyűjteményből szívvel-lélekkel főzött gombalevesét:)

    VálaszTörlés
  2. Nem is szabad megtudnia, mert kapnék a fejemre tőle. :) Azért a leve nem volt rossz ám. :))))

    VálaszTörlés